Hverdagen

Slutspurt af sommerferien


Så er der snart ikke meget tilbage af sommerferien, Kim skal starte job allerede på mandag, og jeg synes at dagene bare er fløjet af sted. Uden vi rigtigt har oplevet det helt vildt, MEN slappet AF det har vi altså gjort. Og nydt hiandens selskab 😉

I tirsdags var vi ude hos min far og hygge os, jeg skulle bla. hente en lydbog min far havde fået hjem for mig. Det var rigtigt hyggeligt at være derude.

Onsdag var vi i Rødovre Centeret, for at købe sko til Kim, han havde fået bestilt nogen hjem i den rigtige størrelse, og nu fik vi endelig taget os sammen til at få hentet dem, og de passede søreme – så han købte dem. Selvfølgelig på udsalg, så 200 kr. billigere end da han først så dem for nogle mdr. siden. Hvem sagde det ikke kunne betale sig at vente 🙂

Bagefter kørte vi op i Pinta og spiste aftensmad, det er altså et hyggeligt værested, to bad at Kim skulle til musik, og måtte køre mig hjem inden, havde faktisk lyst til at blive der og hygge mig, men ville ikke blive der til efter Kim kom hjem fra musik kl. 21. Så jeg tog hjem, og hyggede mig herhjemme.

Idag har jeg ikke rigtigt lavet det vilde i løbet af dagen, i eftermiddag gik Bella og jeg ud i have med Lene og Bastian. Det var rigtigt hyggeligt, vi fik os en god snak, ja – så god at Lene glemte alt om hendes vasketøj i vaskekælderen – hehe. Håber hun nåede at få tørret det 😉

Kim har været nede og træne idag, og så har han været ude og køre en lang tur på MC. Nu sidder vi blot og hygger os foran kuk-kassen – men det er snart sengetid.

Skriv et svar

