Loppemarkeder


Igår satsede vi hårdt på godt vejr. Fordi mine svigerforældre, Kim og jeg, skulle nemlig stå i loppebod på Ballerup hovedgade. Det har jo været hedebølge i utrolig lang tid nu, og så igår nat, der regnede det selvfølgelig. Jeg lå i sengen om morgenen, og tænkte – æv – kommer vi afsted eller ej, men det gjorde vi altså. Og vejret holdt også tørt hele dagen.

Vi var der kl. 8, men kunderne begyndte først at komme ved 10-10.30 tiden, da butikkerne havde åbne. Det var lidt køligt om morgenen, men senere på dagen kom solen frem, og der blev det godt nok HOT at stå der😉

Det var en rigtig god dag, og vi fik da også solgt en del af vores ting. Men så meget fyldte det heller ikke mindre, da vi skulle hjem. Det var mere mine svigerforældre, der havde solgt en masse store ting, så de kunne rigtigt se at bilen var mindre fyldt da de skulle hjemad🙂

Men vi kom da af med en del af vores halvstore ting også, og der var da 1 foldekasse mindre min. at slæbe hjem. Plus de store ting der lå udenfor foldekasser på vej derud, så jow jow. Noget røg der da. Og nu hvor det står her bag mig på kontoret, kan jeg også se at jeg har fået pakket det en del bedre end sidst *S*

Men jeg var godt nok kvæstet da vi kom hjem. Min mor havde lovet at kigge forbi, og vi fik ryddet loppe-tingene af vejen, og smidt det ud der skulle ud. Og det på loftet som skulle på loftet.

Bagefter tog vi ned til Damhussøen og hyggede os der, vi fik en vaffel med is, og senere en hjemmelavet toast. *I den forkerte rækkefølge, dessert først Hehe*

Om aftenen sov jeg blot tidligt, da jeg var ret smadret. Kim var ude med bandet, og på Café og sådan, og han havde vidst også haft en god aften.

Idag har Kim mest slapper af hele dagen, jeg tog alene op til Bellahøj (Cirkuspladsen) og kiggede på loppemarked, det var der idag, og jeg fik da købt lidt bøger, en hel pose garn for 20 kr. og en DVD for 5 kr. Så jow – jeg har skam hygget mig gevaldigt idag.

Lige nu sidder jeg inde på “Jubii – Kom og vind” og spiller, det er ret hygsomt. Men nu da Kim er vågnet – så tror jeg at jeg vil bevæge mig ind i stuen og måske høre om han vil se en film eller no’et😉

Det er stadig rart at holde ferie, også selvom at vi ikke har taget nogen steder hen. Så nyder vi blot at være herhjemme, og hygge os.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

