Sommerferie *Weee*


Idag starter Kim sommerferie, og på sin vis kan man sige jeg så også har det nu i 3 uger, selvom at jeg går hjemme til dagligt. Vi har ikke rigtigt nogen planer om at tage nogen steder hen, vi har i hvert fald ikke aftalt noget (endnu). Men mon ikke det bliver til nogle ture rundt og se det Danske Land.

Min nakke var ellers ved at blive ok, men nu synes jeg altså at den gør lidt ondt igen, æv æv. Så igår og idag har jeg mest bare sovet. Igår sov jeg til kl. 11.30 og idag sov jeg til 10.30 plus jeg har sovet til middag i 2 timer, det er jo helt vildt, og jeg drømmer som bare fanden, og det er nogle underlige drømme, så det irritere mig lidt.

Søndag slappede vi blot af herhjemme det meste af dagen, om eftermiddagen cyklede vi ned til Damhussøen og tog 1 cykel med rundt, og så løb vi på skift, det var faktisk ret godt at prøve at løbe lidt, det har jeg aldrig vidst at jeg “kune”, eller kunne holde til kunne man bedre sige.

Mandag var jeg med Lene i Frederiksberg Centeret, hun havde desuden også fødselsdag i mandags (TILLYKKE med det). Og Kim og jeg gav hende penge til Pilgrim Smykker samt jeg havde lavet et sæt grydelapper til hende.

Tirsdag var min mormor herhjemme, hun kom ved 10 tiden, og vi sad og spiste lidt morgenmad, hygge snakkede. Og så kørte vi en tur på cykel rundt om Damhusengen og søen. På vejen hjem spiste vi på Café Vik. Og da vi kom hjem så lavede vi 23 Teposekort, de blev utroligt smukke, men min scanner vil ikke lige for tiden, så jeg kan ikke vise dem frem lige pt. 😦 Min mor kom så og hentede Mormor kl. 16 ca. og om aftenen skulle jeg i strikkeklub, og det var rigtigt hyggeligt endnu engang. Vi var 6 ialt – og havde en skøn aften. Jeg var først hjemme 23.15.

Onsdag skulle jeg vaske, og jeg havde jo sovet så utroligt længe igår at jeg var helt groggy, men alligevel fik jeg vasket alt – samt sengetøj og sådan. Så det var jo bare skønt. Om aftenene var Kim til musik, og jeg stenede film og strikkede herhjemme.

Idag har vi været et smut på posthuset med en pakke, og så kørte vi ned til Damhussøen og spiste en vaffel. I aften tror jeg ikke vi skal noget særligt.

I morgen kommer Linda herhjem og laver kort efter hun har været på job. Det skal nok blive rigtigt hyggeligt.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Sommerferie *Weee*

  1. Vivi siger:

    Hej Søde
    Vil bare lige ønske dig og Kim en rigtig god sommerferie 🙂
    Knus Basuna

  2. Hej Basuna
    Tusind tak, og rigtig god sommerferie til dig også 🙂
    Knus fra Henriette

Skriv et svar

