Billeder i nuet · Hverdagen

Solnedgang over Værløse


Igår eftermiddags tog vi ud til mine svigerforældre, og vi havde en rigtigt hyggelig eftermiddag, med strikning og hygge. Og senere grillede vi i deres have.

Da kl. blev omkring 21.30 gik vi over for at se solnedgangen – den er så smuk tæt på hvor de bor – og det første billede er taget oppe på en lille bakke som lå midt i noget nyt boligbyggeri.

Det andet billede er taget ud over golfbanen, og hvis man kigger godt efter kan man ligeledes se søen som ligger i midten af billedet. Jeg synes bare solnedgange er smukke, så jeg kan ikke lade være med at bare tage det ene billede efter det andet af den.

Med det resultat at kameraet (som vi jo har lånt af min far, da vores ikke “virkede”) – ligepludselig skrev “Hukommelse opbrugt” – se DET har jeg ikke prøvet før. Men igen, der ligger også temmelig mange billeder på det. Da vi jo har været til en del fester, som min far også skal have billeder af, så jeg har blot ladet dem ligge på kameraet, men altså, nu fik jeg tømt det, og slettet alt overflødigt. Så nu kan han få det retur inkl. de festbilleder han gerne vil have.

Det er lidt pinligt, men vores kamera virkede jo ikke – den kunne sagtens tage billeder, men digitalkameraet viste så ikke billedet bagefter, som jo ligesom er det sjove hvis man tager digitale billeder.

Anyway, vi fik tømt det, og troede det var problemet, men pludselig kommer Kim til at trykke på en knap der hed “display” og vupti så virkede skærmen igen. *Weeeee* Ja, jeg er lidt flov over det, fordi jeg ved det er mig der fik det i udu – men altså ja, nu virker det igen!!!  Og min far kan få hans retur nu 😉

Idag har jeg været på loppemarked på “Cirkuspladsen” ved Bellahøj, det var rigtigt hyggeligt. Det var kun loppeboder, ikke alt det med nye ting, som man alligevel går lige forbi uden at købe noget.

Jeg købte 2 DVD’er til henholdsvis 10 kr. + 20 kr. 2 VHS og 1 bog for 1 kr. stk. Plus en taske som jeg længe har ledt efter, og fik den for kun 20 kr. Så alt i alt en god dag, og jeg cyklede derop, fordi jeg eeeeeeelsker jo min nye cykel, og den er stadig lige god at køre på, så det er jo bare super duper.

2 thoughts on “Solnedgang over Værløse

  1. Ja hold op…..sikke en flot solnedgang !! Jeg elsker osse solnedgange…..og ikke mindst at fotografere dem.
    De to billeder du har taget er rigtig flotte…. og godt du nu kunne låne et kamera når jeres egen var i “udu” *hi hi* 😉

    Knuser Basuna

  2. @ Basuna – Tak for rosen af mine solnedgang’s billeder. Jeg eeeeeeeelsker også at tage dem, jeg synes det er utroligt så meget flot man kan ta af.

Skriv et svar

