Ny Cykel {Nu med billeder}


Så kom min mor herhjem med min nye cykel. Selvom at den er købt brugt, og dermed ikke er NY NY NY – jamen så kører den alligevel som en drøm. Man sidder meget mere oprejst end man gjorde på den gamle. Så jeg vil helt klart foretrække at køre på denne – og måske kun bruge den gamle til småture.

Sådan ser jeg altså ud, med cyklen, og der er også lige et nærbillede, for de nysgerrige sjæle. Det er sådan lidt en bedstemors cykel, med lav indstigning osv. Men det jeg allerede mest kan lide, det er at man ikke skal sidde foroverbøjet på den.

På vores tur rundt om Damhussøen og Engen, der så vi denne skønne svane, nøj hvor var den sød. Den lå lige så fint og lurede på os, mens vi tog et lille billede af den.

Alt i alt en kanon cykeltur, som jeg helt sikkert vil vove mig ud på snart igen, især når man har sådan et godt “nyt” køretøj at køre på 🙂

Min mor er så lige kørt igen, og jeg prøver at overtale Kim til at lave noget, men han ligger stadig og hviler sig, æv bæv. Nå men vi finder nok på noget.

4 thoughts on “Ny Cykel {Nu med billeder}

  1. Ville lige kigge ind og se vem du var =) fandt dig via Basunes side. Det var da en flott cykel du havde fået. Håber du får mange gode sommerture med den.
    Ha en god dag
    Kram Cee

  2. @ cee – skønt at du fandt din vej forbi min side også 🙂 Jeg har også været inde og lurer din, når Basuna har skrevet om dig og jeres temabilleder, samt scrapbooking.

    Tak for rosen af min cykel. Jeg håber også jeg får nogle gode ture på den, den er bare super at køre på synes jeg.

    /Henriette

  3. Wauw det ser ud til at være er rigtig dejlig cykel du har fået…..Tillykke med den Henriette 🙂 Det er lige før der er lidt scrapbooking over den dekoration der er på den *hi hi*
    Dejligt at se at Cee osse har været forbi din blog *SMIL*
    Knuser til dig
    fra Basuna

  4. @ Basuna – Ja det er utroligt skønt at have fået den nye cykel, jeg nyder stadig at være ude og køre på den. Og ja, jeg faldt også pladask for den, med de søde blomster osv. der er dekoreret på den *SSSSS*

Skriv et svar

