Ny Sofa {Nu med billede} samt nyt tøj


Jeg lovede jo for lidt tid siden at se at få taget et billede af vores nye møbler. Det fik jeg så gjort idag, i forbindelse med at jeg tog billeder af mit hemmer-nemmer-lige-projekt – jeg synes det ser rigtigt stilfuldt ud – og jeg er sikker på at vi nok skal blive glade for dem i længden. Stolen er jeg dog stadig lidt utilfreds med, da den fylder meget i landskabet. Men nu får vi se, vi er nemlig ved at være ved at kommet af med de gamle møbler. Stolen fik vi solgt, og en har henvendt sig idag, da vi satte sofaerne under bortgives, han skal bare lige have nogle mål, og så kan det være han kommer og henter dem. Nu får vi se. Men stolen bliver i hvert fald hentet i morgen.

Det er altid rart med noget nyt – og jeg synes Kim gjorde et godt valg i sofaen – og apropro nyt, så var min mor her jo i tirsdags, og hun skulle ud og kigge efter en bluse til hendes fødselsdags fest. Og det fandt vi også, meeeeeen jeg kom også til at shoppe lidt.

Denne lilla bluse med flæser og en hæklet top/jakke til at have ud over. Jeg synes det ser vildt elegant ud begge dele. Og så har jeg tænkt mig at have en cowboynederdel på eller i hvert fald nederdel, samt mine fine hvide sko til. Vi skal jo til et par fester den næste måneds tid, så det bliver rigtigt spændende synes jeg.

Min mor fylder 50 år, min moster og onkel har sølvbryllup og min onkel fylder også 50 år. Desuden skal Kim spiller med bandet ‘A new mind’ i Pinta. Såååå jow jow, der er nok at se til. Denne weekend står den jo på loppemarked i Hedehusene lørdag. Det bliver rigtigt hyggeligt, og jeg glæder mig meget til at komme afsted, de lover høj sol og masser af varmegrader, kan man ønske sig mere?

Ud over dette fandt jeg også denne dejlige sommerjakke, den var endda sat ned fra 500 kr. til 250 kr. Og jeg var faktsik på vej tilbage hvor jeg købte det første tøj, og købe en jakke som jeg ikke var helt tilfreds med, men “måtte købe af nød”, da jeg ingen sommerjakke har som jeg kan passe.

Men så gik vi lige ind i en butik inden, og der hang denne og grinede af mig. VUPTI så var den købt, og jeg var LYKKELIG!!! Hætterne kan tages af, og man kan enten have inge, 1 eller 2 på ad gangen.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Ny Sofa {Nu med billede} samt nyt tøj

  1. Pia siger:

    Hej Henriette.

    Det er nogle smadder flotte møbler i har fået. Og trøjen og jakken er også smart🙂

    Så vil jeg lige sige at dit hemmelige projekt er bare blevet totalt flot. Det er godt nok praktisk og smart og rigtig lækkert.

    Hilsen Pia

  2. @ Pia – Tak for rosen af mine ting. Jeg er også selv rigtigt stolt af tæppet må jeg indrømme😉

    Jeg har allerede brugt jakken lidt, den er super dejlig at have på også. Og trøjen glæder jeg mig meget til at have på til fest *S*

    /Henriette

Skriv et svar

