Vaskedag igår & Kommune Samtale


Jeg fik vasket igår, hvilket var okay, jeg havde også til 4 store maskiner i vaskekælderen, og det er jo industrimaskiner, så jow jow, der trængte gevaldigt *G* Det var dejligt da det var overstået – så det var jo bare super 🙂

Ellers så fik jeg ringet til kommunen, og hørt hvordan og hvorledes med mine sygedagpenge, som jeg nu har været på 1 år nu, de ophører normalt efter 52 uger. Men min (nye) sagsbehandler lovede at de ville forlænge mine sygedagpenge, da de jo lidt sylter min pensionssag. Der er i hvert fald ikke sket en dyt siden juletid, og min tidl. sagsbehandler stoppede, siden da har jeg haft min. 1 anden sagsbehandler, end den jeg så har nu.

Anyway, han sagde at han ville forlænge sygedagpengene med det samme, og så ville han kigge på min sag om nogle få uger, så det kan jeg forholde mig til, at det endnu engang ikke bare ligger og ligger, uden at blive kigget på. Men han anede slet ikke han var min sagsbehandler, det måtte jeg gøre ham opmærksom på. Og så er der jo ligesom ikke noget at sige til at der ikke sker noget i ens pensionssag.

Men nu håber jeg inderligt at der sker noget snart, så vi kan få afsluttet den sag, og jeg kan få en afklaring. Jeg vil egentligt gerne vide om jeg er ‘købt eller solgt’ !

Nå nok om pensionssagen, der er jo ikke meget nyt at skrive om desværre. Håber jeg kan skrive noget mere om nogle uger igen når jeg har hørt fra min sagsbehandler.

Efter jeg havde vasket igår, kom min far forbi, det var rigtigt hyggeligt, og vi fik os en god sludder, bla. om at han havde været ude og se på nogle huse i Tåstrup igen. Og der var helt sikkert nogle som var meget interessante.

Da han gik, så havde Lene ringet og spurgt om jeg kiggede over, og det gjorde jeg så, skulle hjælpe med nogle billeder, men kunne desværre ikke hjælpe, da de var lagt ind helt vildt underligt i mailen, jeg prøvede alt, men intet virkede. I stedet for satte vi os ind og strikkede lidt, og hyggede os en times tid eller to.

Da jeg kom ind i min egen lejlighed igen, så fik jeg endeligt lavet lidt på ‘hemmer-nemmerlig-projektet’ og tjah, det tager nok nogle dage endnu før det er færdigt, meeeeeen jeg er forhåbningsfuld, nu er jeg på sidste fase. *B*

Idag har jeg ingen planer, og i weekenden, skal jeg ikke andet end at en af dagene tage på Bellahøj Marked med Laura. Og så om lørdagen vil jeg gerne se ‘Kongeligt Bryllup’ – lidt royalist har man vel lov at være 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Psyken og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Vaskedag igår & Kommune Samtale

  1. ~laura~ siger:

    Dig og din hemmelighed!!!!

    Jeg nægter at kommenterer yderligt før jeg ved hvad det er *GGGGGGGGGGGGGGGGG*

  2. ~laura~ siger:

    Spøg til side. Jeg er begyndt at tænke over sandsynligheden for det er min fødselsdags gave du laver og derfor er hemmelighedsfuld.

    Jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne til du får svar på din pensionssag – den har godt nok varet længe nu. Og glæder mig til min går igang.

    Jeg glæder mig til at se dig i weekenden og hvis du har lyst kan vi se brylluppet sammen og tage derfra på market?

    knus

  3. @ Laura – Må desværre skuffe dig at det ikke er din fødselsdagsgave jeg laver på – selvom at det måske ville have ideelt at det var det som jeg lavede 😉

    Meeeeen du bliver overrasket alligevel når det er færdigt – det er jeg helt sikker på *S*

    Jeg håber også min pensionssag snart får en afklaring, men jeg skal måske heller ikke glæde mig for tidligt.

    Ang. bryllup på lørdag, er det så ikke først om eftermiddagen det starter? Mener at have hørt at det først er kl. 17 de skal vies, men jeg kan tage fejl? Vil lige tjekke det på tv-guiden. Så kan vi enten tage på marked inden eller no’et.

    Knuuuuus 😉

  4. Cowspot siger:

    Thi hi!

    Jeg ved godt hvad det hemmelige projekt er….. ;0)

    P.s. hvilken vaskekælder vasker du i ? Den der hører til ejendommen er der kun 2 store og en lille. *G*

    Koen fra Vanløse.

  5. @ Cowspot – Jamen man kan jo godt vaske dem af flere omgange ikke 😉 Dvs. 2 store + 2 store *Griner*

    Jeg går ud fra at ejendendommen ikke ligger inde med flere vaskekældre, i så fald ønsker jeg mig bestemt en under min lejlighed (igen) så jeg ikke skal slæbe det så langt længere *Thi hi* Dovenskaben længe leve – Huuuurrraaaa *S*

    Og mit hemmerlige projekt er faktisk færdigt, manger kun meget lidt, som du jo nok ved fra igår da vi talte sammen. Sååååå måske det er klart til at Laura kan se det imorgen når hun kigger forbi herhjemme *B*

    /Henriette

Skriv et svar

