Strikning & Hækling

Hyggelig aften i ny strikkecafé

Igår var jeg hjemme hos Linda hele eftermiddagen, det var meninge vi skulle lave kort og så skulle Linda holde strikkeaften kl. 19. Så det passede jo fint. 

Vi brugte dog ikke eftermiddagen på at lave kort, vi brugte den på at kigge inde på www.garn.dk – jeg har nemlig vundet et gavekort på 200 kr. til samme internetbutik via www.rokken.dk 🙂 Men altså det var godt nok noget af en opgave at finde noget garn jeg ville kunne bruge til et bestemt projekt. Jeg kunne nemlig vildt godt tænke mig at lave min første trøje, men ak – der var ingen opskrifter på siden som jeg lige faldt for, plus at det er svært at regne om i opskrifterne inde fra www.garnstudio.dk – så jeg tror jeg vælger at købe en knagerækkestrikkebog, og bliver der penge til det, måske også en stor pind (måske 20) i glimmer plastik. Men ja, det brugte vi faktisk hele eftermiddagen på, og så serverede Linda mad, og efter vi havde spist, så satte vi os ind for at vente på at de andre 2 skulle komme kl. 19.

Men desværre blev de nød til at aflyse – og derfor kom Linda med en genial ide, at vi kunne jo gå ned i den strikkeklub som hun går i den modsatte tirsdag end hvor vi holder strikkeaften. Og det synes jeg jo var en genial ide, da det altid er spændende at møde nye mennesker.

Strikkecaféen blev holdt hos ‘Mariahønen, Værnedamsvej 5A, 1819 Frederiksberg C’ – vi var utroligt mange der kom den aften, og det var rigtigt hyggeligt at være med må jeg sige. Det var nogle utroligt søde mennesker jeg mødte 🙂 Tak fordi du tog mig med Linda.

Desværre har jeg ikke mulighed for at komme der fremover, fordi jeg går jo til strikkeaften hos min Farmor i lige uger, og i ulige uger holder vi jo strikkeaften med alle os strikketøser.

Men alt i alt en rigtig hyggelig dag igår – det må jeg sige, og jeg fik lavet en HEL del på mit hemmer-nemmer-lige-projekt. Nu mangler jeg ikke sååååå meget som jeg har gjort *Blink*

Måske jeg får lavet noget på projektet idag. Mine planer er at skulle høre lidt lydbog nemlig her til formiddag, og så vaske i eftermiddag, og så kigger min far muligvis forbi med nogle ting han havde af mine.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )