Teposefoldning & ny sofa


Ville gerne vise billeder af både mine nye teposefoldninger, og min nye sofa og stol. Men har problemer med at uploade billeder her hos WordPress, ved ikke helt hvorfor. Men billeder af sofaen må vente lidt.

Teposefoldningerne eller rettere sagt resultatet af samme, kan ses på min til salg hjemmeside. Nr. 54-56 af de små er nye, samt nr. 7-16 af de store. De fleste er lavet sammen med Linda i lørdags, og andre har jeg lavet sidste gang Linda og jeg var sammen og foldede hjemme hos mig.

Jeg må ærligt indrømme at jeg er blevt godt bidt af at lave foldninger af teposer. Jeg havde aldrig drømt om at det var så interessant. Og det er jo kun fantasien som sætter grænser.

I sidste uge fik jeg heller ikke slappet meget af  – jeg mener ikke jeg fik skrevet om dette. Men altså efter jeg kom hjem om tirsdagen, og ville slappe af hele ugen ovenpå en hård men hyggelig weekend.

Ja, så fandt Kim den fedeste sofa med chaiselong til halv pris, den var kun fra nytår af, og den blev købt brugt. Men var i utrolig god stand. Vi hentede den onsdag lige før Kim skulle til musik, så fik jeg slappet lidt af imens han var væk. Men så var det på den igen, de gamle møbler skulle sættes til salg, og så skulle den nye sofa samles.

Dagen efter skulle vi så ud og se på en ny stol som matchede det sofaen, da vores tidligere møbler var brune, og de nuværende er sorte. Så den lænestol vi har nu, kunne vi ikke beholde. (Selvom at man sidder skide godt i den *S*), anyway, vi fik købt en ny lænestol også – som man også sidder okay i. Den er måske en smugle mere stilfuld en den gamle. Men hva, jeg går altså tit efter det man sidder bedst i😉 Så lige nu sidder jeg stadig i den gamle lænestol, og tjah, det er lidt vemodigt at skulle af med den må jeg indrømme.

Sofan sidder man også genialt i, især der hvor den gåd ud og man kan ligge benene op på, ved chaiselongen.

Fredag havde jeg sovet vildt skidt om natten, hvilket gjorde mig ufattelig træt hele dagen, jeg havde en aftale med Laura som jeg desværre måtte aflyse, vi skulle have været ude og shoppe, og ja, den må sku være helt galt, hvis jeg må aflyse en shoppingtur.

I stedet for fik jeg ordnet lidt herhjemme, og var lidt nede i byen, og fik bla. handlet ind. Der kom også en og afhentede nogle QXL varer og tjah, så var den dag gået også.

Lørdag var jeg som tidl. skrevet ude hos Linda, og det var rigtigt hyggeligt. Vi fik rigtigt produceret noget må jeg sige.

Lørdag fik vi også hævet sommerdækkene ned fra loftet, og Kim fik vasket dem, og gjort dem klar, ja, vi er lidt sent på den, men nu skal det sku være. Søndag blev de så ikke sat på, da vi dovnede den lidt, og idag har det regnet, men nu må vi se om de kommer på idag, eller imorgen. Undskyldninger er der i hvert fald rigeligt af. For hold kæ.. hvor er de tunge sådan nogle dæk, når de skal op og ned fra loftet på 3. sal. Jeg vil ha et kælderrum NU!!! *G*

Men idag har jeg fået ordnet en masse gode ting, ringet til min læge og fået fornyet mine recepter. Der har været endnu en afhenter idag. Og ellers har jeg ryddet op og lavet lidt frokost. Nu er kl. snart 3 og jeg vil se om jeg kan få hørt lidt lydbog idag også. Har nemlig 20 CD’er som gerne skulle høres inden d. 27/5. Så jeg har en uge til det. Det burde kunne nåes, med lidt turbo lytning af min lydbog. Stieg Larsson’s Luftkastellet der blev sprængt. Jeg har netop hørt 2’eren færdig, og 1’eren er også slugt råt. Jeg er helt vild med krimier lige for tiden. Og er helt desperat for hva jeg mon nu skal læse når denne slutter.

Så hvis nogen derude har gode forslag til krimier ala Stieg Larssons eller Sara Blædel som jeg også har læst nogel af, ja så lad gerne høre fra jer.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Kreativ og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Teposefoldning & ny sofa

  1. Tine siger:

    Jeg har ikke læst noget af de to forfatter, som du nævner, men jeg er lige blevet færdig med “Pigen med majblomsterne” af Karin Wahlberg, som jeg slugte på under 1½ dage. Jeg ved dog ikke, om den kan fås som lydbog, men det kan du vel undersøge.

  2. @ Tine – Tak for dit forslag, den er fluks reserveret på biblo, desværre er der 20-22 mdr’s ventetid, dvs. jeg er nr. 22 til lydbogen. Æv bæv. Men det er godt at vente jo, hvis man blot venter på noget godt🙂

    Jeg vil glæde mig til at høre den. Tusind tak for tippet *Smiler*

    /Henriette

Skriv et svar

