Pinsen {Hygge, lejlighedskig & Strikning}


Idag er der bare dømt afslapperdag og allilgevel ikke helt, men ovenpå den gode men også en smugle hårde pinse vi har haft, tror jeg også det er velfortjent 😉

Det er jo slet ikke fordi vi ikke har hygget os, vi har bare set så mange mennesker, fået så mange indtryk, at både Kim og jeg har brug for at slappe af idag. Kim har dog været på job, mens jeg har ryddet lidt op herhjemme, og lavet hjemmeside.

For at starte fra en ende af, ja, så startede pinsen med at min moster og hendes familie kiggede forbi fredag aften, de skulle alligevel mod København og spise – og derefter ville de lige kigge forbi os. Det var mægtigt hyggeligt.

Lørdag skulle Lene ud og stå i Loppebod, og Kim og jeg kiggede forbi og lige fik en sludder. Bagefter kørte vi op til Kims forældre, for at hygge os, og aflevere en mors dags gave til Kims mor. Hun fik en fin vase med en rose i. Vi blev deroppe og spiste, og det var endnu en hyggelig dag vi fik der.

Søndag skulle vi så besøge min mor og hendes kæreste. Vi skulle grille (min første grill-aften i år *Weeee*). Det gik over alt forventning, det var lækker mad, og skønt at det kom fra en grill, det smager jo altid ‘lidt bedre’ 🙂

Mandag var vi så hjemme hos min far, vi skulle ud og se på lejligheder, og rækkehuse sammen med ham. Desværre ikke til os selv, der skal vi nok have liiiiidt mere råd for at købe et rækkehus *Selvom at det er vores store drøm en dag*, men vi fik kigget på en hel del som min far var begejstret for. Lige nu sondere han blot terænget, til NÅR han får solgt hans hus, så skal han jo vide hvor i Storkøbenhavn han gerne vil bo. Vi så både en masse godt – men også en masse skidt. Men 2 gode rækkehuse, vil jeg sige vi fik set – så helt spildt var det skam ikke vi tog ud og så det *Smiler*

Kim kørte så hjem, og jeg blev hos min far og sov – tirsdag skulle jeg nemlig hjem til min farmor, og hygge mig om eftermiddagen, og lave nisser om aftenen. Det var igen en hyggelig dag, og jeg fik bla. taget en hulens masse billeder til hjemmesiden.

Vi fik også lavet en god bestilling færdig, 4 x larver og 4 x rygsække. Der manglede at blive samlet en enkelt larve, og en enkelt rygsæk. Så det fik vi ordnet, og nu står pakken her hos mig, og venter på at blive sendt. Den sidste larve er tilføjet min ‘Larve’ side her i bloggen, og du kan også se den højere oppe i dette indlæg. Nu er jeg så gået igang med at lave endnu flere laver, for nu om dage er det åbentart ikke nok at have 4 på lager 😉

Ud over det fik jeg også taget en masse billeder af nogle hjemmesko nogen fra arbejdsgruppen har lavet. Jeg forelskede mig så meget i dette sæt, at jeg blev nød til at købe dem, og til 35 kr. for min størrelse, ja – hvem kan så lade være ?!?

Nu venter jeg så på at farmor ringer tilbage, så vi kan få sat de sidste portopriser på hjemmesiden.

Ud over det, har jeg ikke nogen rigtige planer for denne uge. Bare slappe af. Måske Linda ville være sammen i løbet af weekenden. Men vi har ikke helt planlagt det endnu, jeg må se at få ringet til hende 🙂

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

