Strikkeklub & Hyggelig Havetur

Idag har jeg været en tur nede i byen og handle lidt. Og senere har jeg siddet og hæklet lidt indendørs. Da jeg vidste at Lene var hjemme fra arbejde. Gik Bella og jeg over for at høre om Bastian og hende ville med ud. Det ville de godt.

Så vi har lige siddet en times tid ude i haven, og hold da op hvor er det varmt udenfor idag. Især når man sidder i læ. Jeg fik hæklet lidt på et sæt grydelapper til min mors kæreste. Og fik snigtaget et par billeder derude også.

Bla. var der en venlig sjæl der havde hængt denne fodder-tingest op – hvor de har kommet nødder i. Det må fuglene virkelig blive glade for 😉

Det var rigtigt skønt at være nede i byen idag, hvor jeg købte garn til mit hemmer-nemmer-lige-projekt. (Ikke sladre Lene, om hvad jeg lavede igår i strikkeklubben *G*) Jeg købte 10 nøgler, så tror jeg godt at jeg kan nå at blive færdig. Nu får vi se, ellers må jeg ned og supplere op 🙂

Igår var jeg i strikkeklub – vi skulle helt ud til Dragør, så det var lidt langt med metro, bus osv. Så Lene kørte derud, og det endte med at var en hel ‘strikkebus’ der kom der ud, med 5 strikkeglade kvinder. Det var en rigtig hyggelig aften, det er det jo altid når man er i godt selskab. Hvilket jeg virkelig føler mig når jeg er i strikkeklubben. Vi får rigtigt grint så tårene næsten triller ned af kinderne.

Det var første gang vi var hos hende vi var hos igår, og hendes mand havde ikke mødt os andre før. Og gad vide hva’  han tænkte om os 5 nye skvadretanter der dukkede op i deres hus *GGG*

Jeg var først hjemme ved 23 tiden, godt gennemgrint og i godt humør, så den blev over midnat før jeg kom til køjs.

Advertisements

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Billeder i nuet, Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Strikkeklub & Hyggelig Havetur

  1. ~laura~ siger:

    Hej søde,

    Hvor er jeg altså bare nysgerig med hvad det er du laver at hemmelige ting og sager…..men det er vel også meningen????

    knus

  2. Vivi siger:

    Hej Henriette
    Sikke nogle flotte billeder du har fået taget…. specielt kan jeg godt lide den med nødderne 🙂
    Og ja jeg er sikker på at fuglene syntes at nødderne er ren *Guf*
    Det lyder til at have været en super hyggelig strikkeaften…..og jeg er da spændt på at høre om hva det er du har gang i med de 10 nøgler garn 😉
    Håber du viser et billede af det her i din blog, når du er færdig ?!?!

    Knus til dig fra Vivi

  3. @ Laura – Jaaaaa det er meningen med hemmelige projekter. At man skal være nysgerrig 😉

    @ Vivi – Tak for rosen af mine billeder, jeg er sikker på at du har ret i at fuglene er helt vilde med nødderne.

    Jeg lover at vise det frem, så snart det er færdigt mit projekt. Håber det bliver snart *Smiler*

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )