Hverdagen · Kreativ

Teposefoldninger & Nitte Shoppingtur


Idag har jeg været sammen med Lene, vi skulle mødes efter hendes arbejdstid, og ind til ‘Spinderiet’ i Valby. Ingen af os havde været der før, og hold op hvor blev vi skuffede. Der virkede ikke til at være meget mere end 20-25 butikker. En kæmpe Kvickly som vi ikke gad at gå ind i, og butikkerne var ikke nogen der rigtigt interesserede os.

Jo, vi gik i ‘Søstrene Grene’ hvilket var ok, som det altid er. Jeg købte to Sik-Sak-Sakse, til min kortfremstilling af teposekort. Ikke at jeg mangler, men det er altid sjovt med noget nyt at fremstille af.

Nu skal jeg blot have shoppet lidt på ‘Bellahøj Marked’ til at fremstille kort af, bla. mangler jeg billigt karton, og nogle af de flotte klistermærker, man kan købe og sætte på kortene. Eller hvis jeg kunne blive fristet til noget andet sjovt, til kortfremstilling, er nemlig blevet ret hooked på det igen.

Men altså Lene og jeg havde nu en okay hyggelig dag. Det var mere det at vi begge var blevet så skuffet over at ‘centeret’ ikke var større 😦 Men altså, alt i alt en hyggelig eftermiddag.

I formiddags har jeg bare hygget mig med at lave teposefoldninger, fordi min mor muligvis kigger forbi i morgen og så skal vi hygge – gå tur, og måske lave kort, så ville det jo være godt hvis jeg havde nået at få lavet nogle foldninger. Idag har jeg foldet 6 foldninger, altså motiver til 6 kort i alt. Så må vi se hvor mange jeg kan nå i morgen også *Smiler*

Nu må vi se, min mor var ikke helt sikker på at hun kommer i morgen, men jeg håber hun gør.

Nu er det ved at være sengetid, så godnat derude 😉

Skriv et svar

