Weekend med strikning & Hygge med X-Factor


I weekenden var vi ude hos min far fra fredag til søndag. Vi skulle egentligt lave noget med min fars computer, hvor han gerne vil kunne spille musik trådløst fra computeren via anlægget i stuen, men da det endeligt kom til at virke, tog vi stikkene ud, og vupti så ville den bare ikke gå på igen. Æv bæv. Og der var vi på vej hjem igen, så lidt ærgerligt, når det nu ellers havde virket mens vi var der.

Fredag hyggede vi os og så X-Factor om aftenen. Det var et super SHOW. Det må jeg sige🙂 Alt tiden værd at man har fulgt med i det program. Og Thump’s up for Martin, han klarede den sku godt. Selvom at Kim og jeg begge havde holdt med Heidi, fordi hun har sådan en vidunderlig stemme, så var det alligevel okay at Martin vandt. Da det var lidt underordnet for os om Laura eller Martin vandt. Men må indrømme at jeg bedst kunne lide “The 1” med Martin og ikke så godt igen med Laura. Martin gjorde den mere sin egen synes jeg.

Men da det mest var Kim og min far der ordnede det med computeren, tog jeg hjem til min farmor om lørdagen. Jeg havde nemlig strikket en masse små katte som vi har fået en stor bestilling på. Dog har de ikke ansigter endnu, vi nået kun at fylde dem med vat, og sy dem sammen. Så billeder må vente lidt endnu🙂

 Men i stedet har jeg lagt 3 nye billeder ind af larver som jeg har lavet på det sidste.

2008-04-02 - Rygsaek01 

 Og jeg synes heller ikke i skal snydes for det nyeste hit på arbejdsgruppens hjemmeside – nemlig Rygsække – det er min farmor der laver dem. De er til børn – og så yndige.

 2008-04-02 - Rygsaek02

Lørdag blev hyggede vi os allesammen hjemme hos farmor og farfar. Far og Kim kom nemlig derhjem til madtid, og så lavede farmor og jeg håndarbejde, og mænderne spillede billiard. Kl. blev faktisk 00.30 inden vi kom derfra, og kl. 2, skulle urene jo stilles frem, så det var ikke møjt vi fik sovet den nat. 

Søndag hyggede vi os blot hjemme hos min far. Og tog hjem i løbet af eftermiddagen. Det var en rigtigt hyggelig weekend.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Weekend med strikning & Hygge med X-Factor

  1. Pingback: Weekend med strikning & Hygge med X-Factor | #depression.dk

Skriv et svar

