Super Shoppingtur & Cykelløb


 Laura og jeg var ude og shoppe den anden dag – vi tog ind på Strøget i København. Og det var rigtigt hyggeligt at være afsted. Jeg fik dog ikke shoppet vildt meget, og selvom at jeg prøvede lidt tøj, blev det kun til 2 sæt undertøj som jeg slet ikke manglede ?!?!? UPS 😉

Men i Søstrene Grene gik jeg vidst en smugle amok, hehe – jeg havde lovet Vivi at købe nogle tebreve med Fersken Smag, og det vidste jeg de nok havde i Søstrene Grene, plus hun havde vist mig nogle uden tebreve omkring som jeg senere fandt i Føtex. 

2008-04-02 - 10 x Tea House Tebreve

Det er disse tebreve jeg taler om, jeg kunne dog ikke få fat i ‘English Breakfast’ denne gang. Og købte ingen ‘Orange Spice’ fordi jeg havde rigeligt fra sidste gang jeg shoppede amok. Så jeg købte 2 af hver af de andre, så nu har jeg 16 x 10 stk’s tebrevs pakker. Men de er hurtigt drukket med det the-drikker-tempo jeg har på 😉

 Ud over dette købte jeg 3 x DVD’er:
~ Min Bedste Vens Bryllup
~ Anne Franks Sidste Dage (Allerede set på DVD afspilleren ‘god’)
~ Den Uendelige Historie 2 (Har allerede 1’eren nemlig, så må også seeeee 2’eren)

Så det var bare en super duper dag. Og jeg hyggede mig gevaldigt.

Igår slappede jeg af og lavede lidt hjemmeside om formiddagen, og senere kiggede Lene forbi. Hun har nemlig lige været i Manchester og se cykelløb, og jeg havde optaget noget til hende, og det ville hun gerne se på DVD’en. Så vi sad og hyggede os med Cykelløb i 3½ time. Jeg syede haler til larverne, og Lene var kommentator – gevaldigt hygsomt *Smiler*

Idag har jeg også rodet med hjemmeside, det har været rigtigt hyggeligt, og så har jeg prøvet at bytte lidt tebreve, men gik i stå midt i det hele.

I aften er der generalforsamling i andelsboligforeningen, men jeg oooorker ikke at tage med. Så jeg sender min stand-in (Kim).

Hygge 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Kreativ og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Super Shoppingtur & Cykelløb

  1. Cowspot siger:

    Dejligt at du syntes at jeg er en hygsom kommentator. Øv at du ikke gik ned til generalforsamlingen, jeg ville gerne hører lidt sladder. :=)

  2. @ Cowspot – Jep synes du var en udemærket kommentator – ja lidt nedtur jeg ikke tog med, men orkede det simpelthen ikke må jeg indrømme. Men ja, det ville have været godt hvis du kunne få lidt sladder *GGG*

  3. Vivi siger:

    Hej Søde
    Tusind tak fordi du ville købe fersken te til mig…..ummm jeg glæder mig allerede til duften og smagen 🙂
    Jeg var slet ikke klar over at man kunne købe Tea House i Søstrene Grene.
    Det lyder til at have været en rigtig god shoppetur du og Laura var på 🙂
    Knus Vivi

  4. @ Vivi – Velbekomme ang. Fersken the’en. Faktisk drikker jeg lige for tiden Mango the fra Søstrene Grene også. Den er også bare super, når jeg får købt de sidste pakker til dig, så sender jeg dig nogle stykker af andre smagsvarianter også fra Tea House – de er nemlig super gode allesammen. Så kan du (hvis i har en søstrene grene ovre ved dig) selv købe nogle hvis det er fremover 🙂

    Ellers står jeg stadig gerne til behjælpelighed med at købe the for dig – ALT for min søde the-brevs-bytter-veninde *Thiiiii Hiiii*

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

