Hverdagen

Påsken


Så er påsken overstået, og Kim er tilbage på jobbet, og dog, han skal være der idag og imorgen, så har han noget ferie han skal have brændt af, så de næste 3 torsdage har han vidst fri. Plus hans ugentlige fridag er fredag, så mon ikke han liiiige kan holde denne uge ud 🙂

 I påsken skulle vi ikke så meget. Men alligevel blev det til lidt – torsdag samlede Farmor og jeg nogle katte og 1 pingvin, som skal sendes i dag til Charitas, det er nemlig en barselsgave, og hun ER blevet faster, så det er bare med at få det sendt *Smiler*

 Farmor havde så alligevel lavet en 3 retters menu, det var rigtigt hyggeligt, og hun havde også inviteret min far derned. Kim var bla. hjemme og formatere hans computer mens vi samlede håndarbejde.

Fredag og lørdag, slappede vi af herhjemme, og dog – vi fik sat en masse ting til salg – både Kim og jeg. Jeg nåede dog ikke helt lige så langt som Kim, så mit ligger indtil nu, kun på hjemmesiden. Men kommer på QXL.dk snart. Skal bare lige have lagt de sidste bøger ind.

Det er dejligt når man får ryddet lidt op i sine ting herhjemme, og kan få noget til salg, og dermed ud af lejligheden også. Det er jo ikke meget plads vi har herhjemme, især ikke når vi begge er samlere som vi nu engang er *GGG* Så det bliver rart hvis noget kan blive solgt 😉 Så får vi mere plads.

Søndag var vi så inviteret hjem til min moster, og det var med hele min mors side af familien. Det var igen en rigtigt hyggelig dag. Det var sammenskudsgilde, og hold da op hvor var der meget mad – men det var skønt at se familien igen, det må jeg sige.

Mandag lavede vi ikke det helt store, jeg sad og rodede med computer det meste af dagen, lavede links på arbejdsgruppens hjemmeside. Rodede lidt med tebreve og skrev lidt bøger ind i Shoppen.

Idag har jeg ikke de vilde planer herhjemme. I eftermiddag skal vi på posthuset, og ned og handle ind.

 Måske jeg vil bruge dagen på at strikke lidt på den store ordre vi har fået, via rokken – på 20 krammedyr.

/Henriette

1 thought on “Påsken”

Skriv et svar

