Fødselsdags Update


 Må nok hellere se at få skrevet lidt om det sidste stykke tid. Grunden til at jeg heller ikke har fået skrevet, er fordi vi har været så meget væk hjemmefra. Bla. til en masse fødselsdage.

 Vi var afsted d. 1. Marts hos min fætter – han fyldte 25 år. Det var en rigtig hyggelig eftermiddag, med hygge i familien. Så fylte Farfar 76 år d. 4. Marts, men han sprang let og elegant over sin fødselsdag.

D. 6. Marts var vi til middag inde på min far’s arbejde, han fyldte nemlig 50 år netop den dag. Det var rigtigt hyggeligt at være afsted på Far’s arbejde, det var kun Kim og jeg som kom som familie, resten var arbejdskollegaer. I kan se gaven som han fik, indeni var der en BOSCH Græs Kantklipper, som han blev utrolig glad for. Gave var både fra Kim og jeg, men også fra min Mor og Steen. 

2008-03-06 - Gave 

 D. 7. Marts var vi til fødselsdag hos min moster som fyldte 44 år. Det var igen en hyggelig aften, vi var et lille sluttet selskab, da meget af familien var ude og rejse mm. Men kanon hyggeligt alligevel. Hvor vi bla. så X-Factor allesammen, hvilket gjorde det rigtigt sjovt at stemme osv.

2008-03-08 - Himlen fra Toppen

 D. 8. Marts var vi så på Restaurant Toppen og spise med Farmor, Farfar, min onkel, min fætter, Kim, far og jeg. Det var utroligt godt vejr mens vi var deroppe. Og vi havde gjort det samme til Farmor’s 70 år’s fødselsdag, og fået noget rigtigt godt kød deroppe, troede vi gentog succes’en – men desværre var kødet ikke nær så godt denne gang. Lidt ærgerligt, men vi havde en hyggelig dag alligevel. Bagefter tog vi hjem til far og fik noget kaffe og kage.

2008-03-10 - Fadderskabsboern

D. 10. Marts var Kim og jeg hjemme hos min farmor, der skulle vi have middag (Flæsesteg), for alle som har deltaget i Terre Des Homme’s arbejde til Julemarkedet sidste november. Det var god mad, og hyggeligt samvær. Bla. kunne man også se billeder og læse mange af vores fadderskab’s rapporter. Det er utroligt så flot de laver tegninger, skriver kort på engelsk mm.

 D. 11. marts var jeg i Strikkeklub, der kom en ny med denne gang, som jeg synes faldt utroligt godt ind i vores lille gruppe. Vi er 7 i forvejen, så nu er vi 8 i vores strikkeklub i Københavns Området. Hvilket er okay – men nogen er lidt på stand-by – så det er langt fra altid vi er så mange til strikkeaften.

Så havde jeg vasketid i torsdags, hvilket ikke lige passede mig helt, Kim havde fri, og det gjorde at jeg også bare havde lyst til at sove længe som han gjorde, og ikke lave noget. Men jeg fik da hanket op i mig selv, og fik vasket alligevel, selvom at jeg havde tendenser til noget andet😉

 I fredags var jeg i DPC og snakke med min kontaktperson, det gik godt. Og senere kom min mor forbi. Vi var bla. ude og spise om aftenen. Det var også rigtigt hyggeligt.

D. 15. Marts holdt min far så fest for hele min mor’s side af familien, det var en god aften, med masser af god mad, vin og sange mm. Så alt i alt, var det en kanon fest han holdt sig der.

 Søndag var vi nede og lave min kusine’s computer, den drillede lidt, og senere tog vi bare hjem. Min mor’s kæreste kom og kiggede lidt til det med køkkenet, men ud over det, er vi ikke nået meget videre med at finde ud af mere til køkkenet😦 Der er vidst nogle ting som umiddelbart ikke lige kan lade sig gøre, så jeg vender tilbage når jeg ved noget mere.

 Igår var vi ude hos Kim’s søster, det var en god aften, og det var længe siden vi havde set dem. Vi var først hjemme sent om aftenen, så vi var godt trætte. Og kom sent i seng.

I denne uge har jeg ikke rigtigt nogen planer, Kim har jo fri fra tors-man med, så måske vi bare skal slappe af og hygge os lidt. Måske ordne lidt i hjemmet, der er lidt ting der skal ryddes op mm. Nu får vi se hvad tiden kommer til at blive brugt på.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Fødselsdags Update

  1. Jeanett Kjer siger:

    Kære Solsikken
    Er du medlem af Strikkeklub København? Jeg vil høre, om du kan hjælpe mig.

    Jeg er med til at arrangere ECCO Walkathon i København. Det er på søndag 31. august kl. 10-16 på Kastellet.
    Du kan læse mere om det på vores web.

    Vi bruger i den forbindelse op mod 200 frivillige og er i den situation, at vi stadig mangler nogle venlige mennesker, der kunne tænke sig at give nogle timer til et godt formål. Vi støtter Hjerteforeningens børnefond, WWF og Street Kids Int. og op mod 15.000 mennesker går penge ind til dem.
    Vi mangler nogle mennesker til at hjælpe til i børneområdet, hvor der skal deles t-shirts og skattekort ud om morgenen. Om eftermiddagen skal der modtages guldmønter og deles diplomer ud og der skal være opsyn med en tegneaktivitet.

    Vi leder efter nogle hyggelige, søde, rolige mennesker, som kan tænke sig at tage sig af børnene – ikke passe dem, for forældrene er der, men tage sig af disse opgaver og være tilstede.

    Er der nogen mulighed for, at du kunne skaffe blot 8 personer til dette?
    Jeg høre meget gerne fra dig på tel. 49 17 03 04.

    Mange hilsner
    Jeanett

  2. Hej Jeanett

    Desværre kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg er godt nok medlem af en strikkeklub i KBH, en tvivler på at jeg kan stable 8 mennesker på benene, til at komme derud på søndag.

    Jeg er selv forhindret i at deltage i Ecco walkaton i år, men ellers skulle jeg selv have været ude og gå 10 km.

    Jeg håber i finder de frivillige i skal bruge.

    Mvh.
    Solsikkens-Sang

Skriv et svar

