Kreativ

Har lært ny variant af Teposefoldning


Jeg blev inspireret af Charitas til at lave følgende Teposefoldning idag – fra Karen Margrethe Hanssen’s bog “Den Store Bog Om Tebrevsfoldning. Det er: ‘Grundfoldning C-14 variant A – øverst på side 86.

2008-03-02 - Teposefoldning - C-13-A

 Faktisk må jeg indrømme at jeg synes bedst om bagsiden, da jeg må have foldet den forkert – så man kan se tekst på forsiden. Og det kan jeg ikke så godt lide. Så vil prøve at folde den med start fra et andet hjørne også.

2 thoughts on “Har lært ny variant af Teposefoldning”

  1. Wow den var flot!! Den skal jeg også lave.
    Og du har ret jeg synes også at bagsiden er flottest.

  2. @ Linda – Du er velkommen til at kigge forbi en dag og lave teposefoldning – jeg har riiiigeligt at folde af for tiden. Så mon ikke vi kunne lave nogle flotte nye variationer 🙂

    Som skrevet i billedteksten, så er det på side 86 du kan finde netop den variant som jeg har lavet i dette indlæg.

    /Henriette

Skriv et svar

