En Hyggelig Hækle Dag


Det har været en rigtig hyggelig hækle dag idag, er nået rigtigt langt på min larve, som jeg skrev om i mit indlæg igår. Mangler ikke særligt meget af kroppen, og har næsten også lavet et helt hoved idag. Startede en smugle på det igår, men har nået det meste idag.

 Jeg har selvfølgelig også nået mine daglige gøremål, som at rydde op, tage opvask mm. Men efter det satte jeg mig og så 2 film, og hæklede imens. Først så jeg ‘Den Lille Prins’ –

Bog Den Lille Prins

– og bagefter ‘Mathilda’, som er en børnefilm. Men ganske sjov og underholdende alligevel. Den lille prins er måske også en børnefilm, men alligevel synes jeg den var god. Den jeg har afbilledet er dog bogversionen.

Men alt i alt en kanon dag – dog har jeg ondt i håndledet nu, da jeg har siddet stille i nogle timer. Lige nu ser vi sidste uges ‘Anna Pihl’ fordi om lidt kommer fortsættelsen.

Jeg glæder mig over at jeg kan hækle så meget for tiden, og bare nyde at slappe af igen. Jeg nyder min frihed, og nyder at jeg ikke har nogen planer. Dog glæder jeg mig til mødet i mit nye DPC d. 12/2.

Men det er skønt at have dage som idag, som kan vies totalt til hækling & strikning (når de almindelige gøremål vel og mærker er overstået med god samvittighed *S*)

Jeg satser på at lave endnu flere larver, og skal nok vise dem frem når de er helt færdige. Skal dog lige mødes med min farmor først, da det er hende der ligger inde med pladevattet, det som skal ind i krop og hoved af laven…… Men mon ikke vi snart finder en dag. Pt. har jeg 1½ larvekrop og næsten 1 hoved færdigt. Jeg kæmper videre, og ser om jeg kan nå min. 3 hele larver inden jeg mødes med min farmor og får dem samlet.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Bøger & Film, Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

