Æv – Måtte Travle Op!


Hader at måtte travle op igen. Især når det ikke hænger sammen med at jeg har gjort noget forkert, men blot har lavet for langt! Æv bæv….. Måtte travle omkring 14-15 cm op hvilket er surt når man hækler på pind 2½ á 38 masker. Så hele aftenen ‘Anna Pihl’ hækling, det har været spild.

Og dog – jeg har jo hygget mig, hvilket er det vigtigste. Nu er larve nr. 2 så helt færdig hæklet, og mangler nu også at blive samlet.

Nr. 3?

Ja den er jeg da allerede startet på 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling. Bogmærk permalinket.

2 svar til Æv – Måtte Travle Op!

  1. Maibrit siger:

    Hej søde Niece!

    Det var dog en hel del du sådan måtte “flå” op igen. Godt jeg ved du er så knald god til alt håndarbejde – at du bare klør på igen – og ja selvfølgelig er det irriterende når du nu bare havde lavet for meget og ikke forkert. Rigtig god aften. Knus fra Moster Maibrit

  2. Hej Søde Moster 😉

    Ja, det var godt nok ærgerligt. Men igen, jeg nyder jo at lave de søde larver. Og er allerede nået langt på nr. 3 i denne omgang.

    Rigtig god aften til dig også.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

