Tebrevene skal på plads


Jeg har nået rigtigt langt med min teposesamling, som Laura også så fint skriver i min kommentar til et tidligere indlæg.  Jeg er nemlig rundet {næsten} 2.000 tebreve. Faktisk mangler jeg +/- to tebreve, for at runde de 2.000 tebreve. Jeg ved at det kan ændre sig både til det bedre og det mindre. Fordi nu er jeg gået igang med at sætte 936 tebreve på plads – hvilket egentligt er det spændende arbejde, at samle sammen til bunke, og så se hvilke nye man har fået til samlingen. Det bliver så godt når alt er færdigt.

Det jeg har brugt tid på indtil nu, er at scanne dem, og ikke mindst beskære dem i photoshop. Hvilket har været et kæmpe arbejde. Og jeg glæder mig meget til at sætte dem på plads nu. Igår nåede jeg Lipton, og det var en hel del. Idag har jeg ikke nået nogen. Men alligevel skal det nok gå, fordi de er sorteret – og ligger mærke for mærke, så de er lige til at sætte på plads.

Nå men ville også bare lige ‘prale’ af at jeg nu var nået omkring de 2.000 tebreve. Hvilket var mit mål for 2007. Jeg begyndte at samle i Januar 2007. Og ville gerne prøve at nå 1.000 tebreve inden årets udgang, det ændrede sig hen over sommeren, hvor jeg nåede 1.000 tebreve, så satte jeg et nyt delmål nemlig 2.000 tebreve inden årets udgang. Og jeg NÅÅÅÅÅÅEEEEDE det – *Weeeee*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Kreativ og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Tebrevene skal på plads

  1. ~laura~ siger:

    Hej søde,

    Det er helt vildt for en ikke-samler at forstille sig at man kan havde 2000 2+/- FORSKELLIGE teposer og ikke minst havde styr på dem. Jeg vil egentligt gerne se din samling en dag hvor jeg er hjemme hos dig. Så kan det være det hjælper lidt på at “fatte” det. Og så se hvordan sådan nogle ser ud live.

    stort knus

  2. @ Laura ~ Du skal være hjertens velkommen til at komme forbi og se hele min tebrevssamling, dog skal det nok være når alle er sat på plads – mangler stadig at sætte mange på plads, og det ville være skægt at se hvor mange mapper de kommer til at fylde i alt *S*

    Lige nu fylder de ‘kun’ to tykke ringbind. Lipton & Pickwick i en mappe, og alt det andet i en – i alfabetisk orden.

    Glæder mig til alt er på plads. Men men men – så går jeg jo nok igang med at bytte flere og flere til samlingen, og så starter det hele forfra *G*

    /Henriette

Skriv et svar

