Tebrevs-sortering


For lidt tid siden fik jeg gjort mig et ordentligt kup. Jeg købte nogle tebreve på QXL. Synes selv det var til en fair pris, hva jeg endte ud i at byde, vil jeg ikke oplyse her – men alligevel, vil jeg vise jer hvor mange der egentligt var når de blev lagt ud på mit spisebord.

2008-01-05 - Tebreve Sortering

 Buddet lød på lidt over 1600 tebreve, ja – jeg tar hendes ord for gode varer, jeg har IKKE talt dem efter, men tror det passer meget godt.

Som det kan ses var der flest ‘Forrest Fruit Tebreve’ De står bagerst i billedet, to proppede æsker. De æsker ude til højre er dem som de har været i, og er tomme mens billedet blev taget. Ud over dette var der mange utroligt gode at til at folde modeller til at komme på kort. Så ingen tvivl om at jeg synes det er et genialt bud jeg gjorde der.

Det tog en hel aften at sortere dem, og jeg nød det, elsker jo at rode med tebreve 😉

Nu står de inde på kontoret, og jeg venter på at komme i sving med dem. Glææææder mig. Har dog haft så meget at se til, oprydning, ligget syg og sådan. Men nu er jeg ved at have tiden igen. Lidt foldning har jeg jo lært, så jow, det kan du også se her i min blog, tidligere indlæg.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Kreativ og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Tebrevs-sortering

  1. ~laura~ siger:

    Er du så færdig et hold tebreve.

    Jeg kan ikke lade være at tænke på hvis Kim nu kom hjem mens de lå der og uforvarent kom til at lave gennemtræk og de alle sammen fløg rundt i stuen. *Skræk og gru*

    Du bør nok pragle med antallet af din totale samling – jeg blev nemlig ret imponeret igår da du fortalte mig det. Og jeg tror mange andre vil have det på samme måde søde.

    Knus

  2. @ Laura – Ja det ville ikke være spor smart hvis der pludselig kom gennemtræk i sådan en situation. Men Kim var hjemme den dag jeg ordnede de tebreve, og han spillede guitar imens. Det var en rigtig hyggelig aften vi havde der sammen. Jeg nød hans musik, og jeg nød mine elskede tebreve🙂

Skriv et svar

