18 Års Fødselsdagsfest


 Min kære kusine Line fyldte 18 år i lørdags. Og vi var til en kanon hyggelig fest. Det startede kl. 19, hvor vi ankom og fik velkomstdrinks, og derefter blev vi delt op i to borde. Et for de unge, og heldige som Kim og jeg var, så røg vi med under den kategori *G* Ja man er altså ung indtil man fylder 30 år *Thi hi* Mange af de andre gæster, prøvede ihærdigt at sætte sig ved ‘vores’ bord. Men ak nej, min Kusine var hård, det var KUN for de unge *G* Det var rigtigt hyggeligt at sidde der, og vi havde det utroligt sjovt.

2008-01-19 - Lines Fest

Min kusine introducerede så maden, og sagde at der lå en personlig seddel under hver tallerken. Hvilket gav det et sjovt pift hele aftenen. Hver person havde fået et “opgave” – f.eks. jeg skulle RÅBE – HUUURRAAA – hver gang der var nogen der sagde skål! Nogen skulle så klappe når der blev råbt skål, og ja, nogen skulle så bare udbringe en skål. Andre skulle rejse sig hver gang der var en anden der rejste sig. Nogen skulle skåle med Line hver ½ time. Nogen skulle fylde vand eller vin op til sidemanden. Osv. osv. Det var utroligt underholdende, og vi morede os meget over det. Hvilket gav festen et frisk pust.

2008-01-19 - Lines Fest02

Maden var vidunderlig, det havde familien altså virkelig lavet godt. Og efter maden kom der islagkage, og senere kaffe/the og lagkage. Sidst på aftenen kom der også tarteletter til natmad.

Det var en rigtig god fest. Og jeg nød virkelig at være i familiens selskab. Men tænk engang at min ‘lille kusine’ som jeg kan huske blev født, og jeg sad og nussede på ryggen – når hun skulle sove. Tjah – det er nu 18 år siden. Ja tænk engang Line, tiden går stærkt. Men jeg ved, at du altid vil have et speciel plads i mit hjerte. Jeg holder utroligt meget af dig. Og har virkelig nydt de gange du har været ude og besøge mig, og vores ture til københavn på cykel mm. Håber du snart kommer forbi igen og hygger dig herude 😉

Knus fra Kusine Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til 18 Års Fødselsdagsfest

  1. ~laura~ siger:

    Det lyder som alletiders fest med masser af grin og løjer.

    Tillykke til Line – det er da kun et øjeblik siden hun var 16 år og du havde hende med i Fontana. *S*

  2. @ Laura – Det var også en herlig fest, med masse af hygge og sjov.

    Faktisk tror jeg du husker forkert 😉 Hun var kun 12-13 år dengang jeg havde hende med i Fontana, fordi det var omkring da jeg blev kærester med Kim. Vi var ikke helt kærester dengang Line var med mindes jeg – eller også var vi lige blevet det *S* Og det er jo over 5 år siden nu….. Hehe….

    Ja I KNOW – tiden går stærkt, men sådan er livet jo *G*

  3. Pingback: Lidt sjov statestik fra Wordpress.com « Solsikkens-Sang

Skriv et svar

