Hverdagen · Strikning & Hækling

Besøg hos Laura & i Garnbutik


Det gik fint med strikkeaften den anden dag. Dog blev det aflyst på Frederiksberg, og i stedet kom Linda blot herhjem, og vi hyggede os gevaldigt, og jeg fik sagt ordentligt farvel til hende, hun rejser nemlig til Australien i 2 mdr. *Er slet ikke misundelig – Thi hi* Men vi havde en kanon hyggelig eftermiddag/aften. Og det var skønt at kunne se nogle andre mennesker igen.

 Bortset fra det, nåede jeg super meget inden Linda kom, faktisk ikke fordi jeg vidste hun kom, men fordi jeg som jeg skrev i mit tidl. indlæg – fik hanket op i mig selv.

Fik gjort følgende:
~ Støvsuget
~ Ryddet op i suten
~ Taget opvasken
~ Ryddet skrivebordene i kontoret
~ Redt sengen
Og vidst nok et par andre ting også 🙂

Jeg var helt stolt af mig selv, over alt det jeg fik nået den dag. Jeg har ellers holdt det i 1½ uge nu, at rydde op, tage opvasken, og rede seng hver dag. Blot det overfladiske – men så vil jeg prøve at nå 1 ekstra ting hver dag ca. så jeg kan komme i bund med det hele igen.

Igår hyggede jeg mig blot herhjemme, fik ordnet det jeg skulle. Og senere kom Kim hjem, og vi sad og snakkede lidt, og senere tog han til musik. Jeg satte mig og hyggede mig med at høre lydbånd “Kald mig prinsesse af Sara Blædel”. Den er super god, har hørt den før, men kan sagtens genhøres 😉 Imens fik jeg strikket en hel del.

Så pludrede jeg i tlf. med Laura en times tid. Blot for at aftale at vi skulle mødes idag. Og der er jeg så på vej ud nu. Vi skal mødes på Brønshøj Torv, og over i en garnbutik der har tilbud på garn. Jeg håber jeg kan finde noget effekt garn, som kan bruges til knagerækkestrik.

Bagefter skal vi hjem til Laura, og hygge os. Jeg har ikke set Laura 1 hel måned ca. siden før hun tog i sommerhus før jul, så det er længe siden, så jeg glæder mig rigtigt meget til at give hende et stort kram 😉

2 thoughts on “Besøg hos Laura & i Garnbutik

  1. Hej søde,

    Det var rigtig dejligt at se dig også jeg syntes vi havde gået længe uden at se hinanden.

    Du har ikke skrevet hvad du fik købt, men jeg gætter på at indlæget er skrevet før du tog herud. Så det folk ikke ved er at du shoppede amok og fik MASSER af fint garn til knagerækkestrik – til næsten ingen penge.

    Tak for en dejlig dag – frokost og dit evige gode selskab.

    Knus

  2. @ Laura – Tak for din søde kommentar. Og tak for en kanon hyggelig dag. Jeg nød virkelig at se dig igen.

    Og ja du har gættet rigtigt, dette indlæg skrev jeg umiddelbart inden jeg tog bussen ud for at møde dig. Så derfor ingen update om garn. Men det vil jeg rode bod på, og skrive endnu et indlæg nu 😉

Skriv et svar

