Strikkeklub i aften


Jeg synes helt klart det går bedre. Hvilket gør mig i bedre humør. Solen har tittet lidt frem igår og idag, det gør mig også glad.

Jeg er glad for alle de kommentarer jeg fik på mit sidste indlæg. Det varmer altid når nogen reagere på at man har det skidt, og det er rart at vide at jeg har mine veninder (out there).

 Forkølelsen har lagt sig – så jeg har besluttet mig for at tage med i strikkeklubben i aften. Det er på Frederiksberg i aften, hvilket ikke er så langt væk fra mig, så jeg kan liiiige overskue at tage med. *Smiler*

Føler mig nemlig stadig meget doven i kroppen, men tror ikke på at jeg er fysisk syg længere, da jeg synes jeg virker mere klar i hovedet, som slet ikke er fyldt med snot længere. Men tror dovenskaben stammer fra da jeg var rigtigt syg i sidste uge, der gjorde jeg alt i slowmotion. Nu må jeg se at hanke op i mig selv, og se at få ordnet noget herhjemme igen.

 Jeg glæder mig også super meget til at komme i strikkeklub i aften, det er jo kun hver 14. dag. Og sidste gang var tirsdagen inden jul, sååååå det er læææææænge siden, og jeg savner de andre rigtigt meget.

Ja i det hele taget savner jeg blot at se andre mennesker. Det er ikke blevet til mange siden 1. Januar, hvor jeg kom hjem fra min juleferie hos min far.

Jeg tror jeg skal hækle på mit halstørklæde, hæklet på den lange led. Det bliver spændende når det engang er færdigt, jeg startede jo på det til sidste strikkeaften, men hold da op det tager lang tid at lave. Hæklet på pind 2½ og på den lange led, man føler ikke man når nogen vegne, når hver pind tager en ½ time til 3 kvarter. *hehe*

I må alle derude, have en fortsat god dag *Smiler Sødt*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Strikning & Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

