Jeg trak nr. 37!!!


Jeg ligger stadig syg herhjemme, eller rettere – jeg er da oppegående, og holder mig igang. Men næsen løber helt vildt – men har opdaget noget nyt – nemlig ‘næsespray’ – det har jeg aldrig rigtigt brugt før. Men Kim havde en liggende, og den virker helt vildt godt. Dog kommer snotten hurtigt igen – æv bæv. Men jeg tager det op til 3 gange om dagen som det står på pakken.

 Igår var jeg nede i byen, jeg skulle bla. hente noget på posthuset (tebreve). Og så skulle vi se at få handlet, og vigtigst af alt, skulle jeg have strepsiler til min hals. Jeg trak nr. 37 på apoteket – de var nået til nr. 15. Gaaaaaaaaab tænkte jeg så, og stillede mig til at vente, først inde – så ude pga, de nu mange mennesker som hobede sig op derinde på mit ellers lille apotek.

Da jeg havde stået udenfor i 20 min. ca. overvejede jeg kraftigt om de måske solgte strepsiler (halstabletter) i Føtex. Og tænkte, helt ærligt, de har nået 7 numre på de nu 20 min. jeg har stået og ventet, dvs. der var stadig 15 numre til min tur. Jeg valgte at gå de få 100 meter der var over til føtex, for at teste min viden – der stod Kim nemlig og ventede – uden mobiltelefon, og uden at vide at jeg stod en i kæmpe kø! Og ganske rigtigt havde jeg ret, de solgte skam strepsiler i Føtex som håndkøbsmedicin. Weeeee – min dag var reddet. Så gik vi ind i Føtex og fik handlet, bla. faldt Kim over 2 par cowboybukser til kun 100 kr. stykket (Udsalg). Og jeg faldt over et par sorte bukser, samt to undertrøjer med blonde. Alt i alt kom vi derfra – en hel del fattigere – dog inkl. mad til de næste mange dage 🙂

Idag startede Kim så på arbejde igen. Om eftermiddagen var han til møde ang. internettet her i boligforeningen, og i aftes var han til musik. Så det er ikke meget vi har set hianden idag. Dog hygger vi nu med hver sin computer, og tv’et kørende.

 Jeg har bare hygget mig herhjemme idag, jeg fik taget opvasken over 2 omgange. Først det der nu engang kunne være at stille til tøre, da det så var tørt, tog jeg alle glasene, bla. alle dem fra Kim’s nytårsaften herhjemme. Så har jeg fået ordnet en masse ting telefonisk.

Bla. fik jeg lagt en besked hos kommunen, for at hun skulle ringe tilbage, ang. hvordan det mon går i min pensionssag. Og så fik jeg ringet til banken, men hun var optaget, jeg er nemlig blevet trukket 250 kr. for noget jeg har købt det 21/11. (Garn sammen med Laura). Og det undre mig at de ‘må’ trække det så mange dage efter. Det er jo næsten 50 dage siden. Min mor siger der er en regel om at de ikke må hæve pengene længere end 20 dage efter købet/handlen. Jeg betalte med fluesmækker, er der nogen der ved noget om det, hører jeg gerne fra jer 🙂

Så fik jeg skrevet nogle fakturaer fra velgørenhedssiden, der var kommet er par ordre, bla. på den fine dukke-dåbskjole der var på siden. Den er også utrolig flot. Men nu er den vidst solgt – venter bare at høre på respons fra hende som har bestilt den.

Så har jeg ryddet op i stuen, så alt hva der mangler herhjemme nu, er blot at få ordnet kontoret. Tingene går også lidt sløvt herhjemme, især når alt foregår i slowmotion, især mens jeg er snottet.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

