Jeg er en snot-unge!!


Ja, jeg har sku ret ondt af mig selv i disse dage. Troede at min forkølelse blot var ved at aftage, da den først blussede op igen igår eftermiddag.

 Og jeg som troede at Kim var hårdest ramt. Men han har det snart okay igen. Så nu er det altså min tur til at have det skidt.

Det er sådan at min næse løber konstant. Jeg føler uro i kroppen, og ved snart ikke hvad ben jeg skal stå på. Jeg har lyst til at gå rundt, men bliver som regel siddende, og udlever uroen. Jeg føler sult, så spiser jeg – blot for at finde ud af at det var ikke sult jeg følte – men uro.

Mit hovedet føles som om det er dobbelt størrelse, og fyldt med snot!

Ja som I nok kan høre, bliver jeg meget let ynkelig når jeg er syg. *Host Host* – men hvem gør ikke lige det. Jeg trænger til en kæreste der varter mig op. Men det er svært når han selv har det svært, og er syg selv også. Det er helt sikkert at Kim har fået det først, og har smittet mig, hvilket er umuligt at undgå, når vi går op og ned af hinanden herhjemme.

Nu vil jeg bare slappe af – prøve at sove længe i morgen. Idag blev vi nemlig vækket af DPC der ringede for at aflyse min tid deroppe. Æv – havde ellers brug for at snakke med en deroppe fra – men tjah – jeg var jo nok ikke kommet afsted, nu når jeg var snottet.

 Men har heldigvis ingen aftaler i denne uge – eller faktisk ingen rigtige aftaler i dette år *G* Min kalender er helt tom. Men det føles egentligt også rart – nu hvor man bare ligger herhjemme, og er ynkelig!!

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

