Hverdagen

Nytårsaften & Nu Med Forkølelse


Jeg havde en god nytårsaften sammen med min far. Vi brugte mest aftenen på at sidde og se TV – og få os nogle ‘Dumle-drinks’.

‘Same procedure as last year’ – fordi der var jeg også sammen med min far, der var Kim der bare også. Men i år holdt han det derhjemme, sammen med bandet. Og de havde også haft en rigtig hyggelig aften.

 De sidste par dage har mest stået på afslapning, også fordi jeg bare er kommet ind i sådan en dårlig vane – med at gå utroligt sent i seng. Med det resultat, at jeg ikke rigtigt kan komme op tidligt om morgenen. Men det er jo det gode ved ikke at skulle op til noget specielt om morgenen, så går det jo nok. Føler bare ikke jeg når noget i hjemmet.

 Kim og jeg er også begget blevet smittet af en omgang forkølelse. Så det er nok lovligt nok at vi ligger lidt brat i disse dage. Mest af alt har vi siddet her under hver vores dyne, på nettet og med TV’et kørende i baggrunden.

Jeg synes Kim er hårdere ramt end mig, jeg havde det rigtigt skidt igår, men idag går det bedre. Men føler mig stadig ikke særligt oplagt til at lave noget som helst.

Men mon ikke det hele kommer igen – når jeg er ovenpå igen. Og Kim starter på arb. igen? Nu må vi se…

Skriv et svar

