Jul

HAPPY NEW YEAR


Jeg vil blot slutte denne sidste dag på året med at ønske alle et bragende godt nytår. Håber i kommer godt ind i det nye år. Og ikke mindst får et fantastisk år 2008.

2007-12-31 - Happy New Year

Som vidst nok skrevet igår, holder jeg nytår hos min far – og vi skal bare slappe af og hygge os hjemme hos ham. Kim holder sammen med bandet. Og jeg er sikker på at han nok også skal få en rigtig hyggelig aften.

Der kommer vidst en masse godt i tv’et – og ellers skal vi nok bare ud og gå en tur ved midnatstid. Så alt i alt en stille og rolig aften for mit vedkommende.

Nu har jeg så været hos min far siden d. 22. December, og holdt juleferie, og det har været rigtigt hyggeligt, men må indrømme jeg også savner lidt at komme hjem, og det kan blive hverdag igen. Jeg har jo bla. fået en masse gode serier jeg gerne vil se lidt på – savner også at sidde og hygge med mine tebreve. Jeg har jo langt fra haft alt hvad jeg bruger i hjemmet, med ude hos min far. Såååå jow jow – det bliver fint at komme hjemad igen.

Meeeen – jeg har altså hygget mig ude hos min far! Vi har jo bla. været til en masse med familien – og det har været skønt.

Så alt i alt en kanon juleferie – som desværre er gået alt for hurtigt, og nu er der kun 1 dag tilbage.

Kan i nu alle have en rigtig god aften – det er kun knap 8 timer tilbage af 2007.

Knus fra Henriette

Skriv et svar

