Hyggelig Fødselsdag


Igår var vi så til fødselsdag hos min kusine som fyldte 21 år. Det var kanon hyggeligt. Vi havde jo været ude og købe gave d. 27/12, og vi havde købt en gryde og nogle latte-skeer, jeg håber hun kunne bruge det – det lød i hvert fald sådan 🙂 Det var skønt som sædvanligt at være sammen med familien. Så alt i alt en rigtig dejlig aften.

Om eftermiddagen var vi ud for at handle ind til nytårsaften, Kim skulle have handlet meget ind, da han skal holde med bandet + 1 (5 mænd i alt) så de skulle bla. have en kæmpe coulotte steg, hatte og meget andet. Jeg holder nytår sammen med min far. Og jeg glæder mig rigtigt meget, det bliver stille og roligt, men også bestemt ganske hyggeligt. Jeg holdt også nytår her sidste år. Og der havde jeg en skøn aften også.

Jeg fik også byttet min ene serie til Sæson 2 af Desperate Housewives, så nu har jeg alle 3 sæson’er af Desperate Housewives, og 2 første af Beverly Hills. I den Fona jeg prøvede igår var der kun 5 i kø foran mig, og ikke 30 ligesom d. 27/12 – folk havde nok fået byttet meget af det de skulle, så det var fint nok.

Så når jeg får tid, skal der ellers bare stenes serier – jeg eeeelsker at se serier, og glæder mig meget til at se Beverly Hills forfra – det bliver kanon. Det kan jeg altså ALDRIG blive for gammel til. Nok fordi jeg så den meget i min ‘ungdom’ – og derfor stadig synes den er god. Og som Kim’s agument for at give mig dem, var bla. at han hadede at jeg skulle se den serie hver eftermidddag kl. 16.15. Fordi det er der han kommer hjem fra job og sådan. Så hvis han gav mig den i gave, så kunne jeg se dem mens han var på job *Smiler* Godt tænk 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

