Dovendag


Sikke en dag vi har ført os herhjemme idag. Jeg kom i seng kl. 1 i nat ca. og tænkte – nååå men du sover nok til kl. 10 ca.

Ak nej, kl. 13.15 tikkede der en sms ind fra Linda. Fair nok, vi skulle da helt sikkert også op, så det gjorde ikke spor hun sms’ede – meeeen vi blev vidst lidt chokeret da vi opdagede hvor meget klokken egentligt var. Men har man ikke lov til at dovne den når det blot er ferie *Smiler*

Så har jeg siddet og hæklet lidt på mit evighedsprojekt – et halstørklæde der er hæklet på den lange led, med halve stangmasker. Det bliver faktisk utroligt flot synes jeg, eneste ulempe er blot at det tager en krig at få det færdigt, jeg har hæklet meget på det nu føler jeg (tidsmæssigt) – og er ikke nået forfærdeligt langt. Men skal nok vise billeder når det hele er færdigt – men hav tålmodighed, det kan godt tage et stykke tid endnu :-/

Ellers har jeg slappet af idag, sidder faktisk stadig i nattøj, og overvejer kraftigt et langt bad, måske det kan kvikke mig lidt op, men vi skal ikke spor idag, og vi skal ikke nå noget i aften, så hvorfor dog alt det hastværk *hehe*

Jeg tager det med ro – også resten af dagen 😉

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dovendag

  1. Yggdrasil siger:

    Et forsinket glædelig jul fra mig af 🙂 Jeg havde en ok jul med min familie. Nytår skal fejres hos min mor og far (same procedure as last year)

  2. @ Yggdrasil – Glædelig jul til dig fra mig også. Lyder godt du havde en okay jul med din familie – jeg tager også en ‘Same prcedure as last year’ hos min far Nytårsaften – Kim holder den hjemme sammen med bandet han spiller i.

Skriv et svar

