Julehygge & Julegaver


Jeg havde en vidunderlig dag igår. Vi var i Roskilde Domkirke kl. 13 og se Julegudtjeneste. Det var rigtigt hyggeligt, og en stor oplevelse, at være i så stor en kirke, hvor der kan være 1.600 mennesker på samme tid. Min onkel arbejder deroppe, så vi fik selvfølgelig de bedste pladser oppe på balkonen.

Senere tog jeg hjem og skiftede tøj, og så kørte vi stille og roligt ned til min moster. Der hyggede jeg med Disney Show, som det altså ikke er Jul før man har set. Senere var der jo lækker lækker mad, og masser af hygge i familien.

Så dansede vi om juletræet, og SÅ var det gavernes tur. Og jaaaa – selvom jeg snart fylder 30 år, så betyder gaverne altså også meget – da jeg eeeeslsker at få gaver, men hvem gør dog ikke det juleaften *Blink*

Jeg kan da lige remse op hvad jeg fik af gaver:

Fra Kim:
DVD Box – Beverly Hills Sæson 2
DVD  – Rune Klan Går Large
Parfume – Laura

Fra mine forældre:
Tunika Bluse
Sweetshirt i grå med flot hulmønster
DVD Box – Desperate Housewives Sæson 3

Fra min mormor:
4 Sæt Strikkepinde – 2 Rundpinde str. 4 + 7 og Alm. pinde Str. 5+6
Hjemmestrikkede lækre sokker.

Fra Mine mostre, onkler og fætter og kusiner:
Menu Galleri Fyrfads stager + små muslinger til pynt

Fra min fars familie:
Tunika Bluse
Lukus bodyshampoo, creme og body scup fra Matas

Fra mine svigerforældre:
DVD Box – Beverly Hills Sæson 1
DVD Box – Beverly Hills Sæson 2

Fra Min veninde Laura:
2 led til mit pandora armbånd (En fisk og en kuffert)

Fra min veninde Vivi:
En lille tekande og kop der matcher
3 små vedhæng med en tekande, en kop, og et tebrev
Deo & Creme fra Elite

Jeg er utrolig glad for alle gaverne, og som den kvikke læser har opdaget, er der kun 1 ting jeg fik dobbelt af, nemlig Beverly Hills Sæson 2. Og der har jeg allerede tænkt på at jeg bytter den til Desperate Housewives Sæson 2. Den mangler jeg nemlig.

Senere efter gaverne, der spiller vi Trivial Persuit. Det var rigtigt sjovt, og vi var vidst alle lidt overgearet, fordi der blev godt nok grint meget.

Det var alt i alt en kanon aften, og nogle gode gaver. Jeg takker mange gange for de hyggelige timer med familien, og ikke mindst at tak til gaverne endnu engang til dem af jer jeg ikke så juleaften.

Billeder kommer senere. Da jeg ikke har fået fotograferet dem endnu.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

