Fra Alle Os – Til Alle Jer


 Jeg vil gerne benytte lejligheden til at ønske alle jeg kender en RIGTIG GLÆDELIG JUL – jeg håber i alle må få en vidunderlig dag og ikke mindst aften, med masser af gode gaver og hygge med familien. 

2007-12-24 - Disney Jul02

For mig har det ikke rigtigt været jul før DISNEYS Juleshow har rullet over skærmen. Det synes jeg aldrig man bliver for gammel til. Jeg glæder mig i hvert fald til at se det i eftermiddag, mener det var kl. 16 på DR1.

2007-12-24 - Disney Jul03

Jeg glæder mig i hvert fald til i aften, jeg glæder mig til maden, jeg glæder mig til samværdet med familien. Og ikke mindst så glæder jeg mig også til gaverne. Men ikke kun at modtage – men lige så meget at se modtagerne til mine gaver – hvor glade de bliver😉 Og jeg er sikker på at vi nok skal få en rigtig kanon hyggelig aften sammen.

2007-12-24 - Disney Jul01

Jeg kan måske lige fortælle at i forgårds var jeg hjemme hos min moster og holde den traditionelle jule-hygge-aften, med masser af Gløgg og Æbleskiver, og alt hver der hører til. Det var en dejlig aften, og vi var først hjemme ved 24 tiden. Igår fik jeg så udvekslet julegaver med min farmor & farfar, og så fik min far og jeg også hygget os gevaldigt med at sortere frimærker for ham. Han har såååå mange som skal sorteres, og senere vaskes også *B* Så der er skam nok at se til. Men vi hygger os med det, og det er jo skønt.

Med ønsket om at I alle må få en vidunderlig aften, vil jeg slutte her igen. Endnu engang GLÆDELIG JUL🙂

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Fra Alle Os – Til Alle Jer

  1. Laura Mobil siger:

    hej,
    hvem have lige troet at jeg skulle være den første til at kommenterer – fra sommerhus og mobiltelefon¿
    lyder som om i have en dejlig aften og af du fik nogle fine gaver
    stort knus

  2. Kære Laura

    Hvor er det skønt at høre fra dig. Jo tak, vi havde en dejlig aften sammen i familien. Og jo jeg fik skam nogle fantastiske gaver🙂

    Håber også du havde en god aften. Og nød dine gaver *Smiler*

    Knus og fortsat god ferie til dig søde

Skriv et svar

