Kreativ · Strikning & Hækling

Ny Teposefoldningsbog & Hygge-hækling


Idag har jeg hygget mig herhjemme. Dagen lagde jeg ud med at få ryddet lidt op så her kan være fint til Jul, så her ikke ser så utroligt rodet ud. Synes selv resultatet blev ret flot 😉

 Kl. 14 ca. kom Linda forbi, jeg havde nemlig bla. købt en “Teposefoldningsbog” til hende. Som jeg så også har købt til mig selv, der var et super tilbud på QXL.dk hvor man kunne købe dem nemlig. Til kun 60 kr. + porto. Weeee – hvem kan stå for det, når bogen normalt koster op til 200 kr. Så der slog jeg i hvert fald lige til. Og sikke en lækker og udførlig bog jeg fik ud af det.

2007-12-20 - Bog Teposefoldning

 Jeg har også lært at lave et ny form for stjerner – ja faktisk ligner det mere firkanter. Dem har jeg selv luret i den første teposefoldningsbog jeg havde liggende.

2007-12-16 - Teposefoldning03

 Ud over dette, har jeg også lært at lave nedenstående – nemlig JULETRÆER *Smiler* Hva kan være mere oplagt i denne tid. Du finder opskriften på Juletræet – HER.

2007-12-16 - Teposefoldning02

Disse juletræer kan bla. laves så du limer noget fast bag på dem, men du kan også bruge dem blot til at hænge om som de er. Jeg synes de er utroligt dekorative, havde jeg haft overskud, så havde jeg lavet nogle flere, som min familie kunne hænge på juletræet i år.

Men tilbage til dagen idag, ud over Linda så skulle hente den teposefoldningsbog, jaaaa – så blev hun her og hæklede lidt. Og hold da helt op hvor fik hun lavet meget 🙂 En julegave fik hun gjort helt færdig. Og så fik hun lavet to halskæder af det flotteste guld-garn. Vildt flotte synes jeg.

Jeg fik hæklet lidt på et halstrørklæde, også en opskrift som Linda har lært mig. Og så fik jeg lavet lidt andre ting, da min kat Bella lå og sov pludselig ovenpå de garner jeg skulle bruge *Æv bæv* Og respekt har man vel for sine katte-sove-tider *Griner*

Anyway, tak for en hyggelig dag, som nu er ved at være slut. Det har været kanont at være sammen med dig igen idag Linda. Det var skønt at få hæklet lidt idag.

Skriv et svar

