Julehygge hos Laura


I søndags var jeg ude hos Laura og julehygge – hun havde også inviteret sin søster og hendes børn, og hendes far. Jeg var derude ved 13 tiden, og der var hendes far allerede kommet. Det var en kanon hyggelig eftermiddag – og jeg var meget glad for at møde hendes familie. De er utrolig søde både hendes far og søster.

2007-12-16-julehygge-hos-laura12.jpg 

Vi skulle bla. udveksle julegaver, og det blev der skam også. Men der blev også hygget med Kaffe/The, æbleskiver, rigtigt lækre småkager og klemmentiner. 

 2007-12-16-julehygge-hos-laura11.jpg

Jeg gik rundt og tog en masse “fjollede” billeder efter Laura’s mening, men jeg synes altså de pynter så godt i min blog her. Så derfor vil jeg vise jer lidt af stemningen i Laura’s hjem.

2007-12-16-julehygge-hos-laura09.jpg

 Hendes kop som jeg altid drikker the af hjemme hos hende. Med den sødeste kanin på. 

2007-12-16-julehygge-hos-laura01.jpg

 Og så til sidst Laura’s Juletræ, som faktisk står fremme året rundt, men dog uden pynt på hele året. Det er kunstigt, men ser utroligt elegant ud synes jeg. De 3 øverste gaver er fra mig af – gad vide om Laura allerede har gættet hvad de indeholder *Smiler* 

 2007-12-16-julehygge-hos-laura03.jpg

Tusind tak for en kanon hyggelig eftermiddag – og ikke mindst tak også til din søster og far, for at jeg måtte møde dem.

Knus og kram fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Julehygge hos Laura

  1. LiseLotte Frandsen siger:

    Hej
    Kan du oplyse hvor man kan købe det fantastiske kunstige juletræ ?

    Hilsen LiseLotte

  2. Hej LiseLotte

    Tak for din kommentar. Men desværre ved jeg ikke hvor juletræet er købt henne. Og har ej heller mulighed for at finde ud af det.

    Julehilsner fra Henriette

Skriv et svar

