Til julefrokost {Næsten som at være inviteret}


Jeg hygger mig – ingen tvivl om det – jeg har netop afsluttet at se ‘Olsen Banden’ og nu venter jeg bare på der måske kommer noget andet godt i TV’et. Lige nu står den blot på MTV, mens jeg hygger mig lidt her på nettet på den bærbare…..

 Kim holder jo julefrokost med arbejdet idag. De fester så jeg kan høre det helt heroppe i lejligheden! Han var nemlig med i festudvalget, og dermed har de lejet festlokalet lige under vores lejlighed. Indtil videre synes jeg nu at det er meget hyggeligt, kl. er også kun 21.50 – men det kan godt være at hvis de fortstætter til sent, at jeg sover på sofaen, fordi festlokalet ligger lige under vores soveværelse. Og der ER gang i den ‘dernede’😉 Hvilket også er fint nok, det er julefrokost, de SKAL sku hygge sig, ellers ville det ikke være en ordentlig julefrokost.

 Jeg har spist rester, jeg har fået Kims pakke-legs-pakker, som bla. var slik *MumZ* Og VAR med store bogstaver, da de snart er spist – hehe. Lidt fornøjelse må man vel have som konen i huset, og som ikke er inviteret med, da det er uden påhæng….

 Men jeg håber de må få en fortsat fantastisk julefrokost…..!!

 Anyway – jeg har haft en underlig dag idag, vågnede jo kl. 5 i morges, da Kim kom hjem fra at have spillet med bandet igår – det var gået fint nok, og de var så taget videre i byen – og det var også fint nok. Hvis Kim altså bare ikke havde tændt lys osv. i soveværelset så jeg blev vækket da han kom hjem.

Jeg ved ikke om I kender den sang “når min mor kommer hjem, så er min far lige gået, når min far kommer hjem, så sover min mor” ?!? Anyway, sådan var det lidt i denne uge. Kim og jeg har ikke set meget til hinanden, da jeg har været lidt sammen med Laura og Linda – og Kim har øvet rigtigt meget med bandet, fordi de gerne ville gøre noget ekstra ud af det nu hvor de skulle ud og optræde. Og nu er i nat her, følte jeg ikke bare at Kim og jeg ikke var hjemme på samme tid, men at vi nu også SOV på forskellige tidspunkter😦

 Jeg kunne i hvert fald bestemt ikke sove mere da jeg først var vågen ved 5 tiden, så jeg stod op. Og heldigvis ved jeg at jeg har to redningsmænd. Laura og Vivi – de kommer som regel møj tidligt online, hvor jeg normalt er online først ved 10-11 tiden om formiddagen. Men Laura kom online først – og det har været en rigtig hyggelig dag i hendes selskab. Og senere kom Vivi også online, og det har også været kanont at tale med hende det meste af dagen.

Ja fordi jeg har faktisk sidden foran den stationære computer uafbrudt, siden kl. 5 i morges, kun afbrudt af at jeg hvilede mig i nogle timer fra kl. 12 af. Jeg var helt smadret da jeg vågnede endeligt, efter kun at have følt jeg havde blundet lidt – men kom da på højkant igen – og nu her til aften er alt normalt igen. Jeg tager min medicin om lidt, og går ordentligt tid i seng, må se om jeg kan sove for de ‘støje-hoveder’ i kælderen….. hehe…..

 Lige nu er de i fulde-mode tror jeg! Fordi når 16 fuldvoksne mænd hører – Take That – på fuld skrue – så MÅ de være fulde *Griner*

Imorgen skal jeg jo ud til Laura kl. 12 og udveksle julegaver….. Hvilket jeg glæder mig meget til. Så jeg har bare at få en ordentligt nats søvn!

Anyway – jeg tror jeg vil sætte en film på, der tegner ikke til at komme noget godt i tv. Og jeg har lyst til at se lidt tv….. Synes ikke rigtigt nogen er online i aften nemmerlig….. Man kunne jo også spille lidt inde på Jubii.dk ? Hmm…. mulighederne er mange…..

Måske jeg skulle rafle om hvad jeg skulle? Terningerne står lige her, efter at de har leget pakke-leg i kælderen🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Til julefrokost {Næsten som at være inviteret}

  1. cyberraga siger:

    Jeg håber du fik sovet – og at du og Kim får lidt mere tid til hinanden i de kommende dage🙂
    *lol* Hvor skægt, at du mener 16 granvoksne mænd der hører Take That MÅ være fulde *ggg*
    Hvad spiller du på Jubii.dk?
    Som du ved er jeg jo gået lidt i hi, da jeg har fået et nyt spil😀

    *knuZ*

  2. @ CyberRaga – Jep jeg fik sovet den nat, da de andre gik i byen ved 23 tiden. Og Kim blev hjemme, og faldt omkuld på sofaen. Så der blev fred og ro. Og JA – det MÅ have været fulde når de hørte den slags musik.

    På Jubii.dk spiller jeg:
    Balloon Buster 2
    Super Solitaire
    Mahjong
    Diamond Mind 2

    Er du også derinde og spille da?

    Det er lidt ærgerligt du er gået i ‘hi’ – fordi jeg savnet dig virkelig på MSN. *Snøfter*

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

