‘Julegaverne er i hus’ (Læs: Lejlighed)


Så har jeg fået afsluttet juleshopningen for i år. De står nu de sidste pakker her og glor på mig, mangler kun at få sat bånd på og navneskilte – må håbe jeg får sat dem korrekt, hvilket skulle være nemt nok, da de kun er til 2 forskellige😉

 De øvrige gaver er allerede købt, nogle i starten af december med min mor, og en anden stor del, sammen med min far i lørdags. Så jow jow – nu glæææææder jeg mig bare til at det kan blive jul. Så jeg kan give alle disse mange gaver væk *Smiler* Elsker at give giver – selvfølgelig kan jeg også godt lide at modtage gaver, men jeg eeeeelsker altså også at se folks ansigt når de åbner dem jeg har været med til at købe!

Det var specielt Kims jeg manglede at købe idag, både fra mine forældre og mig, men det gik fint – jeg er sikker på at han nok skal blive glad for dem. Så en strøgtur på 4 timer – sammen med min kære veninde Laura – så er jule-shoppingen hermed afsluttet for i år *Weeee*

Men men men, tro mig nu når jeg siger, jeg glæder mig skam allerede til næste år hvor der skal købes flere julegaver😉 For det har været hyggeligt i år at købe julegaver.

Laura kontaktede mig i morges over MSN, for at hive mig med udendørs, først skulle vi ud og købe nogle af hendes julegaver, og senere endte vi på strøget. Jeg var rigtigt glad for at hun ‘hev’ mig med udenfor – fordi nu har jeg siddet herhjemme i 2 dage, og godt nok hygget mig, men vidst også set lidt for mange film, så det var rart med lidt adspredelse!

 Nu skal jeg blot se at få vasket enten onsdag eller torsdag, og få gjort hjemmet lidt fint. Fredag skal Kim ud og spille med bandet – og lørdag holder han julefrokost med arbejdet. Søndag har Laura inviteret mig hjem til sig, og bytte julegaver, og det glæder jeg mig meget til . . . Skal møde hendes familie også – og det er mig en stor glæde.

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til ‘Julegaverne er i hus’ (Læs: Lejlighed)

  1. Yggdrasil siger:

    Dejligt at have julegaverne købt, jeg skal først afsted mandag formiddag og købe mine, så jeg er lidt misundelig🙂

  2. ~Laura~ siger:

    Hej søde,

    Sikke en dejlig dag vi have – det var skønt selv om jeg fik købt flere gaver til mig selv end til andre *G*

    Glæder mig til at se dig i dag og på søndag

    Knus

  3. @Yggdrasil – Ja, jeg er nok bare lidt heldig, at de allerede er i hus nu. Håber du får fundet de gaver du skal købe på mandag. God shoppinglyst🙂

    @Laura – Selvtak for en kanon shoppingtur. Jeg synes det var nogle fine ting vi fandt, også det du fandt til dig selv, kunne fornemme at det var noget der faldt i din smag.

    Selvtak for besøget idag. Håber du kan bruge min-hækle-lærdom til noget godt😉

    /Henriette

Skriv et svar

