‘Ihh hvor var den skøn’


Endnu et godt gensyn idag – ‘Family Man’ – den har netop rullet over skærmen på TV2 her til aften – og ihhh hvor var den god. Jeg hyggede mig rigtigt – med en god kop the, og masser af råhygge, med at hæfte ender på meget af mine julegaver for i år. . .  

DVD Family Man

Hvis du ikke fik set filmen i aften, så lej den – køb den – fordi den er så sød – men har også en morale – ‘hvis du ikke værdsætter hvad du har i livet – så elsk det du får tildelt’ – hvis man altså kan forklare en hel film, på så simple ord.

Ud over at jeg har set film idag, bør jeg måske også nævne – at jeg faktisk fik taget en halv opvask, takket være Laura – som gav mig et blidt los i røven igår, og så tænkte jeg – nu må jeg hellere idag. Resten tager jeg imorgen – har nemlig fået luft-tørret den halve opvask, og så tager jeg revance imorgen😉

 Jeg fik da også lavet noget frokost imens jeg tog opvasken – ‘Magaronni med kødsovs’ – mumZ det smagte godt. Ufattelig længe siden jeg har fået magaronni, faldt over det i Super Bedst i fredags – haps sagde det, og de fløj ned i min kurv.

Så har jeg siddet og ordnet lidt tebreve – og så har jeg hygget mig et par timer foran computeren imellem de to film idag.

Ellers har jeg bare nydt dagen – at det har været Søndag – med stort S. Slappet af i nattøj hele formiddagen, siddet med strikketøj og hørt radio i formiddags – og bare nydt ikke at skulle spor i en hel dag.

Kim lå jo og sov det meste af formiddagen, så jeg havde tiden HELT for mig selv.

Imorgen truer en ny dag – hvor jeg skal vaske tøj – glæder mig ikke – men jeg skal nok få det overstået . . .

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Bøger & Film og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til ‘Ihh hvor var den skøn’

  1. cyberraga siger:

    Ja, det er en helt fantastisk dejlig film og tror snart jeg skal låne den af min mor igen🙂
    Nu du siger “Imorgen truer en ny dag”, så er der faktisk en film der hedder “En ny dag truer” i komedie/romance genren og den er faktisk ret så god😀
    Og så må jeg ikke glemme at anbefale “Farlige Kys” igen, selvom du havde set den… det kan jo være andre skulle få lyst til at se den, for det er min yndlingsfilm i den genre, meget meget smuk og om ægte ægte ægte kærlighed😀

    Knus og kram,
    Sussi🙂

  2. Kender godt “En ny dag truer” – synes den er lidt fjollet, men stadig sjov nok.

    Den sidste du nævner, den er også god – den må jeg se at få købt ved lejlighed, med mindre du falder over den på reolen, så jeg kan låne den *S*

Skriv et svar

