Endnu en tøsefilm


Har lige siddet og set endnu en tøsefilm. Kim ligger og sover, han havde jo gæster igår, men jeg hygger mig så godt jeg kan, selvom at jeg er godt træt og ør i hovedet. Jeg tror jeg har sovet underligt i nat. Men måske et lille hvil ville hjælpe?

Anyway – så denne skønne tøsefilm: ‘Kun en pige’  – filmet ud fra Lise Nørgaards biografi.

DVD Kun En Pige

Det er en helaftensfilm – i dette tilfælde en hel-eftermiddagsfilm. Og jeg er blevet positivt overrasket over den. Jeg har dog set den før, men det er ved at være et godt stykke tid siden. Dog synes jeg den slutter brat. Men – måske man blot skal kende mere til Lise Nørgaards liv, til at vide hvad der sker i fremtiden. Jeg er måske stadig for ung, til at kunne vide hvad der videre skete, eller også har jeg bare ikke fulgt ordentligt med.

Men en rigtig god film, jeg varmt kan anbefale til andre. Tror faktisk den kører i 4 afsnit i tv lige for tiden, men måske det er for sent  at følge med.

Tror jeg vil gå ind og hører lidt lydbånd, trænger til at hvile hovedet lidt.

/Henriette

2 thoughts on “Endnu en tøsefilm

  1. Dejligt at høre, at du hygger dig så godt du kan. Jeg har også set den film og er igang med at optage den til min mor, nu de sender den i TV.

    Knus og kram,
    Sussi 🙂

  2. Jeg prøver at gøre noget godt for mig selv ja. Det er nok vigtigt når man har det svært som både du og jeg har det lige nu.

    Pt. sidder jeg og ordner tebreve, det er også noget man kan hygge godt og grundigt med…..

    /Henriette

Skriv et svar

