Juleshopping & Loppeting


Idag fik jeg faktisk en rigtigt hyggelig eftermiddag og aften ud af at være i min fars og Kims selskab.

 Kim og jeg tog hjemmefra kl. 12.30 og drog mod City2 hvor min vi skulle mødes med min far. Vi manglede nemlig at købe nogle af de julegaver som min mor og jeg ikke nåede i den foregående uge. (Nok pga. den ene der skulle købes til var min mor *Thi hi*)

 Kim var dog ikke så meget med i City2 da han kørte hjemad mod København, da han gerne ville ud og se på nogle gaver andre steder.

Min far og jeg kørte så hjemad og fik lavet lidt aftensmad, og imens fik jeg sorteret en hulens masse loppeting, som jeg havde fået af min fars nabo. Det var en masse utroligt smukke lysestager osv. Som jeg sorterede og pakkede om, det det var lidt underligt pakket. Og fik det sorteret hvad jeg bla. ville give videre i familien, da jeg slet ikke kan have det hele stående i min lille bod, jeg plejer at have om foråret og efteråret :-/

Men det var godt at få det sorteret, også for min far. Da det fyldte det meste af hans gang.

Efter vi havde spist og set på loppeting, så sad vi ellers bare og snakkede og hyggede os. Alt i alt den rigtig god dag, oven i alt det andet.

 Lige nu har Kim besøg af bandet, og jeg er lige kommet hjem fra min far. Jeg hygger mig lidt foran computeren, og så er det ellers i seng.

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Juleshopping & Loppeting

  1. cyberraga siger:

    Godt at du har fået ryddet op i loppetingene 🙂 Og så får jeg i øvrigt stress at alle dine julegaveindkøb *lol* Men vi skal heldigvis kun købe til ungerne og evt. min mor. Men vi skal have julepyntet og bagt småkager. Vi får vist kun julepyntet denne weekend, men vi satser på at bage lidt i morgen 🙂

    Knus og kram,
    Sussi 🙂

  2. Jep det var skønt at få det sorteret alle de loppeting mm.

    Jeg har nu slappet godt af med jule-gave-indkøbene. Men igen, har også taget det over 2 hele dage. Nu mangler jeg kun 1 vigtig gave, og det er til min aller sødeste kæreste – thi hi…… Den køber jeg nok en dag snart, måske sammen med Laura 🙂

    Vi har slet ikke fået julepyntet, og når det nok heller ikke lige….. Jeg synes slet ikke jeg er i ordentligt julestemning i år. Sååå….. men håber det kommer!

    /Henriette

Skriv et svar

