Psyken

kaos


Ihhh ved snart igen ikke hvor jeg skal slutte og ende. Men vil bare gøre dem jeg holder af og som læser min blog, at der altså er kaos i min familie lige nu, og det kan være derfor at jeg er svær at få fat i, eller svær at tale med for tiden. Jeg skal nok komme ovenpå igen – det ved jeg.

Og jeg vil ikke gå i detaljer her, men lover at alt nok skal gå i orden. Jeg skal nok prøve at holde dagbogen up to date. Men synes det er omsons at skrive om ‘ligegyldige’ hverdagsting, når der er så meget kaos i familien.

 Jeg har så meget jeg gerne vil skrive om, især også i denne søde juletid. Men det er så svært…..

 Men jeg glemmer ikke jer derude, og skal nok prøve at opdatere noget mere….. ved godt sidste indlæg blev lidt hurtigt skøjtet over. Men igen, der var allerede godt kaos på det tidspunkt.

 Jeg håber inderligt at vi klare os igennem julen – og kan være en støtte for hinanden, selvom at det kan virke uoverskueligt lige nu.

Håber I bærer over med mig…. vender snart tilbage.

 Knus fra Henriette

3 thoughts on “kaos

  1. Hej Søde
    Håber tingene falder på plads for jer……så I kan nyde juletiden sammen.
    Tænker på dig 🙂
    Knuser fra Vivi

  2. Hej søde,

    Vi tænker også på jer – og håber det hele går i orden, så I kan få en hyggelig jul. Det er så trist med rod og kaos, specielt i denne søde juletid. I må bare skrive, ringe, sende en brevdue, hvis der er noget vi kan gøre.

    Elsker dig,
    Sussi ❤

  3. Kære Vivi

    Tusind tak for din søde kommentar. Den varmer virkelig, og jeg håber også at det hele falder på plads til juletid.

    Kære Sussi

    Det er utroligt dejligt at vide at I tænker på os. Jeg skal nok ringe hvis det hele brænder på. Jeg ved at du også har det svært for tiden, så vil heller ikke ‘belæmre’ dig med mine problemer 😦

    Håber bare det hele kommer til at gå ok til jul.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

