Hyggelige Jule-dage


Må hellere se at skrive lidt om de sidset par dage, inden det kommer for langt væk igen.

Onsdag i sidste uge, kiggede min mor forbi, hun tog mig med hjem til sig, og vi spiste noget lækker mad sammen, og havde en rigtig hyggelig aften. Senere kørte hun mig hjem til farmor,  for at jeg skulle være der i 3 dage. Vi skulle nemlig stå i Jule-bod i Jyllinge centeret tors-lør.

 Torsdag skulle vi stå der hele dagen, fra 10-18, det var en lang dag at stå der, og der var desværre ikke mange kunder, da mange af dem blot spurgte om vi var der de næste par dage også. Vi følte det lidt som om at folk måske ikke havde fået løn allerede d. 29/11. Så dagen var lidt sløj, vi solgte “kun” for 1850 kr. ca.

Fredagen gik lidt nemmere, der skulle vi først være der kl. 15-18 ca. Dem der stod der om formiddagen i boden havde solgt for 3.500 kr. og vi solgte så yderligere for 1.500 kr. ca. Så omkring 5.000 kr. bragte vi hjem den dag.

 Lørdag var det så kun fra 10-15 ca. så det var en kort dag. Det var nu også hyggeligt nok, og vi solgte for 2.200 kr. ca.

Så i alt i alt nogle gode dage, som bragte omkring 9.000 kr. hjem. Hvilket er fint nok, men desværre 3.000 kr. mindre end sidste år.

Søndag lå jeg brak hele dagen, farmor havde kørt mig hjem lørdag aften, og hold op hvor kunne jeg mærke jeg var smadret, mest i hovedet, ikke så meget fysisk.

Mandag slappede jeg også totalt af – og lavede ingenting, og idag har jeg ryddet lidt op, da der kommer strikketøser om lidt. Vi holder jo strikkeaften hver 14. dag, og idag er det så min tur til at holde noget *Glæder mig*

 Så det var lidt om den sidste uges tid.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

