Gaveshopping & Bytning


Som jeg skrev igår, så var jeg jo igang med en større rengøring herhjemme. Jeg gik dog en del i stå efter jeg havde skrevet. Men hankede op i mig selv senere. Og nåede det hele undtagen at støvsuge stuen – må se om det evt. kan nåes i morgen.

Idag har Kim og jeg nemlig brugt dagen på at være ude og købe fødselsdagsgaver, samt bytte Kim’s 2 skjorter han fik af henholdsvis sine forældre og mig.

I stedet for skjorten af hans forældre – måtte han til nøds købe et par JBS underbukser og 2 sæt vanter. Da den skjorte han ville bytte var købt i Lyngby og ikke kunne byttes ligeover med dem de havde her i byen – hmmm… dvs. han skulle af med det dobbelte for at få en skjorte lige magen til. Det blev vi lidt fortørnet over, og vi kunne jo ikke få pengene igen da vi ikke havde spurgt efter bonen (vi skulle jo bare have den i en anden str.!!) Anyway jeg tror Kim blev tilfreds nok med byttehandlen.

Så gik turen til Friheden centeret (vinke vinke til dig Sussi – vi var næsten forbi dig jo) der skulle Kim’s ud til en ‘forandring’ til repreration i guldforretningen. Snart har han sku brugt flere penge på benzin til og fra butikken end på uret. Hmmm…..!! Men jeg fik da lige super shoppet en føsda’s gave imens i centeret. *Weee*

Så kørte vi til Rødovre Centeret, da Kim’s 2. skjorte var købt der. Ihhhh hvor var der dog mange mennesker – MEN – der er også nogle der har hvisket i mit øre at det snart er juuuuuul – og dét kan ses i storcentrene – jow jow 😉

Vi fik byttet hans skjorte – men måtte igen af med penge fordi de ikke havde noget til de penge jeg havde givet for hans skjorte.

Og bagefter fik vi købt endnu en gave i centeret mens vi var der. *Weee igen*

Elsker at give gaver – især når det er til nogen jeg virkelig holder af.

I dette tilfælde er det:
Min farmor som fylder 70 år d. 23/11
Min svigermor som fylder 60 år d. 26/11
Og min kusine som fyldte 10 år d. 6/11 (som jeg stadig skylder en gave)

Uha – ja det er jo hele 3 runde fødselsdage – jow jow. Men skal kun til den ene. Da vi desværre var optaget andetsteds på min kusines. Og mine svigerforældre tager ud og rejse på 60 år’s dagen.

Farmor’s skal vi holde på lørdag, og det glæder jeg mig skam til. Det skal nok blive en hyggelig fødselsdag. Plus at hun holder morgenfødselsdag på selve dagen på fredag. Der tager vi nok også derud og hygger os, Kim har jo fri om fredagen, og mig – ja – jeg har jo ‘fri’ hver dag 😉

Ellers har vi ingen planer for i morgen. Bare slappe af herhjemme, var jo godt på farten idag – selvom at vi ellers heller ikke havde planer for idag – men kom pludselig på at vi da kunne tage i centrene idag.

Men lad os se hvad dagen i morgen mon bringer.

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Gaveshopping & Bytning

  1. Sussi siger:

    Rigtig ærgerligt, at I ikke lige kom forbi… jeg var jo helt alene hjemme… og tak til jer begge, fordi I tænkte på mig senere på aftenen 🙂

  2. cyberraga siger:

    Jeg havde jo faktisk en wordpress.com konto, så nu har jeg været inde og rette den til og så skal jeg da lige lægge en besked… der skulle gerne være billede på denne gang 😀

  3. Ihhh ja, hvor ærgerligt at vi ikke bare tog “chancen” og kiggede forbi dig. Jeg ved bare selv, at jeg ikke så godt kan lide uventede gæster selvom at det kan være noget så hyggeligt når de først er her. Men lige når det ringer på – kan man godt tænke – Got DAMIT her er jo pisse rodet osv. Og måske man ikke er helt oplagt 😦

    Anyway, jeg vil prøve at ringe en anden gang i forvejen, hvis vi kommer på dine kanter.

    Og velbekomme – det manglede da bare at vi hyggede om dig, nu hvor du var alene hjemme i lørdags *Smiler sødt*

Skriv et svar

