Sådan finder du en ny kæreste


De kære børn ……
 
Hvis man har en kæreste og et marsvin, man godt kan lide, kan man godt kende
forskel. Kæresten, det er ham med hovedet.
(Ann 7 år)
 
Jeg vil meget hellere have et kæledyr end en kæreste. For jeg synes, katte
er pænere end piger….
(Søren 8 år)
….det synes jeg også, kaniner er.
(Jimmy 7 år)
 
Hvis man vil af med en kæreste, kan man bare rejse til Grønland og
skrive: “Jeg savner dig slet ikke”.
(Cæcilie 8 år)
 
Når man er forelsket, sidder den ene hjemme og drikker kaffe og ser en lille
film. Og så har den anden ryddet op.
(Henrik 6 år)

Man kan først få en kæreste, når man har bil. For ellers kan man ikke finde
hende.
(Alex 7 år)
 
Hvis man støder ind i hinanden på gaden, og manden siger:”undskyld”, og
damen siger:”Det gør ikke noget”. Så kan det være de flytter sammen.
(Anna 7 år)
 
Man kan score en kæreste henne i fritteren, i det rum, hvor der står
“FORBUDT” på døren.
(Maria 7 år)

Jeg kan ikke rigtig huske, hvordan Pernille og jeg blev kærester. For det er
faktisk mange år siden.
(Rune 6 år)

Man kan finde en kæreste, hvis man reder sit hår hver dag, indtil hun siger
ja.
(Jonas 7 år)

Hvis jeg ikke kan få dén, jeg er forelsket i, bliver jeg ikke ked af det,
fordi jeg er tyrker.
(Cigdem 8 år)

Man går hen til en og spørger, om de vil være kærester. Så siger de enter
“ja” eller “nej”…
(Claus 8 år)
…eller også svarer de slet ikke.
(Jimmy 9 år)
 
Hver gang man bliver gift skal man have en ring på. Så man kan kun blive
gift med ti.
(Kirstine 7 år)

Der er en sang om at general Napoleon var gift med 10.000….
(Marco 8 år)
 
Da min mor fandt en kæreste, inviterede hun ham hjem. Så blev han der lidt,
indtil han fandt en kæreste.
(Kim 7 år)
 
Man er forelsket, indtil man har født et barn. Og så er han alt for fuld.
(Madeeha 7 år)
 
Når man har fundet en kæreste, lover man hende at gå i København og spise
shawarma.
(Sammey 7 år)

Jeg ved, jeg ikke bliver skilt, for hun sagde:”Ama´r halshug”. Så hvis hun
lyver, kan jeg bare halshugge hende.
(Thomas 8 år)

Hvis kæresten laver en kage til manden, og manden ikke gider spise kagen, så
finder han en anden kæreste….
(Sammey 7 år)
…det er nok fordi, han ikke kan lide kagen.
(Steffen 6 år)

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Underholdning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

