Slået koldt vand i blodet


Nå fik da raset lidt ud i mit tidligere indlæg – det beklager jeg – hvis nogen følte sig stødt af det. Men var altså godt gal i skralden da jeg skrev det😦 Men er faldet lidt ned igen nu og slået koldt vand i blodet.

Jeg har brugt aftenen på at rode lidt med bloggen her – bla. fik jeg lavet mit eget banner som jeg selv er godt tilfreds med. Ud over dette har jeg også  fået lagt nogle nye sider på bloggen. De findes oppe øverst på siden i menuen.

De er taget fra min private hjemmeside. Som jeg indtil videre beholder, men jeg overvejer kraftigt at få selve www.solsikkens-sang.dk til at linke direkte til denne blog – i stedet for min 123hjemmeside.dk – da jeg er godt og grundig træt af den😦

 Jeg vil eksperimentere med hvor meget man mon kan ligge ind her på siden, uden at det bliver alt for uoverskueligt for læserne. Men hovedsiderne som handler om mig (& kæresten & kattene) er nu lagt ind her på siden. Så faktisk har jeg det online nu som jeg gerne ville fortælle om mig selv.

Hvis du vil lære mig nærmere at kende, vil jeg anbefale dig at læse “Livet” som såmænd er min livshistorie.

 Ud over dette har jeg viklet garn om meget af aftenen – mens Kim lånte computeren – min egen er jo stadig ved at blive formateret og samlet, så jeg sidder til låns her og skriver.

Jeg har fået en masse garn fra min farmor – og jeg vikler simpelthen alt op jeg får af hende, da mange af nøglerne er nogle rester hun har fået foræret og der er garnet viklet ovenpå hinanden i en uendelighed, hvilket er vildt frustrerende for mig.

Så der er et langt job foran mig, med den sæk jeg fik den anden dag med hjem. Men jeg giver ikke så let op, tager lidt hver dag. Ud over dette hækler jeg larver og strikker halstørklæder når jeg bliver træt af at vikle garn op😉

Nat nat fra
Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

3 svar til Slået koldt vand i blodet

  1. Sussi siger:

    Hej søde,

    Nu driller jeg lige lidt… du skal altså øve dig på din “pissed off” attitude, hehe😉 Jeg er godt klar over du er gal i skralden, men jeg synes du gjorde det lidt sjovt, så jeg blev i hvert fald ikke stødt😉

    *knuZ*

  2. ~Laura~ siger:

    Sikke flittig du er, og jeg ved hvor irriterende det er for dig at folk vrider garn op og dækker det med noget andet – det er en uskik.

    Kunne bedre lide dit gamle banner – mest fordi jeg ikke kan se at blomsten du bruger er en solsikke eller ej. Og så lige tillykke med 5. pladsen som vel er blevet bedre siden igår?!?!

    Knus og god dag og weekend

  3. Sussi:
    Det var godt du ikke blev stødt – og jeg prøvede også at gøre det en smugle “underholdende” – men jeg VAR altså gal i skralden…..!

    Laura:
    Ja det er en ganske uskik at gre sådan noget. Jeg forstår ikke princippet – jo at man samler de farver som er ens. Men ellers ikke helt.

    Blomsten jeg har brugt er mit eget billede, men ej en solsikke. Men den er gul og det var det tætteste på jeg havde. Jeg har ikke stødt på en solsikke i løbet af sommeren selvom at jeg utroligt godt kunne tænke mig et unikt billede af en (taget af MIG selvfølgelig). Så du (I) må leve med en gul blomst…. *Smiler*

    Jeg har ikke tjekket 5. pladsen om den holder eller er blevet bedre, men mon ikke den er?!?

    God dag og weekend til jer begge også.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

