En rigtig tøsefilm


Hva’  skal man dog lave sådan en stille og rolig morgen hvor man blot har lyst til at sidde med strikketøjet. Jow – hvorfor ikke sætte en god tøsefilm på, som Kim ikke gider se – tjah – jeg valgte en jeg definitivt vidste han ikke gad se – mon ikke også du selv kender den?

Pretty Woman

 Imens bliver der strikket varmestuestrik – de hjemløse skal jo have noget at varme sig på nu hvor den kolde vinter kommer dem imøde.

Varmestuestrik01 

 Planer for idag? Nææææ egentligt ikke…..

Ud over at min far gerne skulle kigge forbi i eftermiddag. Så skal bare slappe af og nyde livet – det er somme tider rart med en dag hvor man ikke skal alverdens. Måske jeg får ryddet op – taget opvasken – men det er nu ikke liiige dét som trækker vildest i mig.

Igår aftes nåede jeg en hel masse:
~ Fik ryddet bordene i stuen
~ Lagt rent vasketøj på plads
~ Sorteret affald, og klappet alt pappet sammen i en kasse, så nu skal det bare bæres ud
~ Ryddet op i mit garn, og rullet noget op, så det er klart til at blive strikket af

Tjah, det var vidst det.

Var også helt smadret bagefter, og tog et dejligt langt bad som forkælelse. Så satte jeg mig og så ‘Desperate Housewives’ og strikkede lidt igår aftes.

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Bøger & Film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

