Dumme postmand :-(


Ikke fordi jeg venter noget specielt med posten, men måske er det min pakke med visitkort til min tebrevsside – jeg ved det ikke helt.

 I hvert fald lå der en pakkelabel i min postkasse (i en kuvert). Hvor der stod de havde prøvet forgæves at aflevere en pakke hos mig idag d. 15/11. Hmmm….. og så tænker jeg lige – hvor er det lige jeg har befundet mig siden kl. ca. 8.10 i morges?!?

HER!!! Liiiiige her – i min sofa, foran min computer og TV. Hoveddøren er under 3 meter væk. Hvordan dææælen kan jeg lige have overhørt at det bankede på idag?!?!?!?

 Jeg tror IKKE på at de har været her, de har såmænd bare smidt sedlen i en kuvert og sendt den med posten (!) Fordi de sikkert alligevel tror at jeg nok ikke var hjemme.

Hmmmm…… og hvorfor er jeg så SÅ vred i tonen. Jow ser du – for mig kan det godt være en kamp at komme udenfor en dør flere gange om ugen. Og som faste læsere ville vide så var jeg DER (på posthuset) igår!! Og havde ikke tænkt dig at komme derop igen før jeg var nød til det pga. frimærkemangel. Ja sku – posthuset ligger et stykke væk – og nej jeg nyder ikke at være ude i det kolde vejr.

Nyder faktisk fint at være i min lejlighed – og nyde at diverse pakker osv. bliver aflveret på adressen…..! Hmm….. må op og klage – om det bliver lige imorgen tror jeg næppe – men skal nok holde jer opdateret.

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

3 svar til Dumme postmand :-(

  1. Sussi siger:

    Hvis Kim ikke har noget imod at gå på gaden, kan du jo udstyre ham med en fuldmagt og sende ham afsted… 🙂

    *knuZ*

  2. ~Laura~ siger:

    Ja, PostDanmark er ikke lige det bedste sted, som vi snakkede om. Jeg er også selv vildt trætte af dem og har haft mine egne problemer med dem. Jeg forstår godt du er vred.

  3. Sussi:
    Ja det kunne være jeg skulle gøre det. Må se om han kan lokkes 🙂

    Laura:
    Nej postDK er ikke de bedste i verden, og jeg giver dig fuldstændig ret – det kunne være super fedt hvis der kom et alternativ til dem på et tidspunkt. Jeg ved godt at der findes City Mail (tror jeg nok de hedder) – men jeg aner som sagt ikke hvor man indlevere til dem eller noget 😦

Skriv et svar

