Hverdagen

Tøse-Film-Valg-Aften


Kæresten tog ind med en kammerat og så valgaften “live” på storskærm inde hos Socialdemokraterne i København. Så jeg valgte at holde en “pause” fra alt det valg-ræs og i stedet opdagede jeg kl. 21 at der kom “Dirty Dancing” på TV2 Film. *Weeee* tænkte jeg, hvor tit er man lige alene hjemme, og kan smække benene op og strikke til en god tøse-film?!??

 Så ikke meget valg-aften for mig igår – dog vil jeg sige at jeg så godt resultatet i TV efter filmen. Og det kom jo ikke ud til min fordel, men sådan er der jo så meget. Man kan ikke få alt hvad man ønsker.

 Da jeg jo er psykisk syg og “en del af systemet” i og med jeg tit går i Distriktscenter og kan blive indlagt hvis jeg fik det skidt. Tjah, så stemte jeg altså socialdemokratisk for at få bedre velfærd. Men det lykkedes ikke denne gang. Men måske om 4 år igen vi kan få en bedre regering?!??

 Nå ikke så meget politik her i bloggen, da det egentligt ikke intresserer mig voldsomt.

Ellers har jeg ikke lavet det vilde de sidste par dage, har mest sidder og hæklet larver, da vi allerede har solgt 3 ud af de 5 jeg lavede til Julemarkedet. Så må hellere se at blive færdig med nogle flere. Ellers har jeg hygget mig herhjemme, og ikke rigtigt “gidet” at gå ud i det kooooooolde vejr.

 Men idag skal jeg ud, da jeg har en del varer der sluttede på QXL i mandags, og som skal sendes idag, og jeg har ingen frimærker, så kan ikke bare sende dem ude fra postkassen 😦

Og jeg skal også have handlet ind, så der slår jeg to fluer med et smæk. Men tager nok først afsted om 1 times tid, skal lige vågne, kom jo sent i seng igår pga. jeg skulle se det endelige resultat i TV’et.

Ud over det kan det være min far kigger forbi i eftermiddag, hvilket er meget hyggeligt.

Han har lige ligget syg nogle dage, og vi var jo derude i weekenden. Og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er blevet smittet? Min næse løber i hvert fald uhæmmet engang imellem, og jeg hoster lidt. Men ikke noget alvorligt (endnu), så måske jeg klare mig igennem uden en forkølelse. (7-9-13).

 /Henriette

2 thoughts on “Tøse-Film-Valg-Aften

  1. Først vil jeg lige rose det nye design som er super flot og meget stemningsfyldt og passer godt til dig.

    Jeg er også skuffet som dig over valget, men du gik ikke glip af spor ved at se tøsefilm, faktisk ville jeg ønske jeg havde valgt at gøre det samme, for valgdækningen var kedlig.

    Knus

  2. Tak for roset af designet, tror også endelig jeg fandt et jeg kunne lide. Da jeg opdagede at man selv kunne tilpasse det ude i højre side. Og billedet passer vidst meget godt til efterårsvejret.

    Jeg er ked af at jeg ikke minede dig om Tøse-filmen, måske du også havde hygget dig bedre med den, nu hvor valget var en skuffelse.

Skriv et svar

