Jeg nåede det !!


Endelig fik jeg taget mig sammen til at tage ned i byen – gad ellers ikke igen idag. Sad og hyggede mig med Laura – men hun blev pludselig træt, og så tog jeg mig selv i nakken og fik noget overtøj på og ud af døren……!!

 Først skulle jeg på posthuset, pakkerne var pakket igår, så der skulle kun købes frimærker, men ud over dette kom jeg også til at handle lidt stort ind:

~ 3 x Ruller brunt papir til indpakning
~ 3 x Ruller Tape
~ Julefrimærker
~ Alm. 4,75 Kr.’s frimærker til at frankere julekortene med (Julekortene er købt hos Inges-kattehjem)
~ A-Priotaire klistermærker til at kunne sende til udlandet
~ Klistermærker til modtager af pakke
~ Samt de frimærker jeg egentligt skulle købe til de pakker jeg havde at sende

IALT over 600 kr….. UPS!!! Men nu kan jeg også klare mig i virkelig lang tid, både med indpakning og frimærker. Så det går nok.

 Bagefter kørte jeg ned for at handle ind. Det var OGSÅ på tide jeg fik gjort det, fordi huset har været tørlagt i flre dage nu. Godt nok var vi ikke hjemme i weekenden,men jeg BURDE have handlet ind i mandags, men som Vivi siger så har jeg nok bare haft brug for nogle ‘hjemmedage’.

Resten af dagen skal bare slappes af, min far har nemlig ringet og udsat til i morgen, da han var ret ophængt idag. Så jeg kan sidde her foran puteren, og slappe af – og hækle imens.

Om lidt er der ‘De sorte spejdere’ på P3 – hvilket jeg elsker at høre. Så det vil jeg nyde at høre fra 14-16.

/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

3 svar til Jeg nåede det !!

  1. ~Laura~ siger:

    Det var fint du nåede det hele og sikke en masse penge du fik brugt på posthuset. *G*

  2. Jeg skulle også bare lige ha købt lidt adventsgaver til tøserne på fyn, og straks begynder det der Decembersyndrom… 1000 kr der vælter umådeholdent ud af pengepungen… hilsner fra Ærø

  3. Laura:
    Ja det løber hurtigt op sådan noget med frimærker 😦 Men heldigivis får jeg det jo retur når QXL varene er betalt *S*

    Charlotte:
    Det kender jeg alt for godt, man går ud og shopper for at handle nogle få ting – og VUPTI – så er dankortet næsten tømt….. Det er nok en quinde-ting 🙂

Skriv et svar

