Slog alle rekorder!!


Jeg er stadig lidt i ekstase over Julemarked for Terre des hommes – Hedehusene Arbejdsgruppe, som blev afholdt i søndags.

 Vi samler ind til fordel for fattige børn i bla. Indien, hvor vi har 30 fadderskaber vi skal betale hvert år.

 Normalt tjener vi alt mellem 19-27.000 kr. på en søndag i november hvert år. MEN MEN MEN – i år skete det uundgåelige – nemlig at vi rundede de 30.958 kr. Dvs. næsten 31.000 kr. hvilket A L D R I G  er sket tidligere…… !! Så vi er meget stolte – og jeg tænker om det mon har været pga. det jeg har gjort for at reklamere her på Internettet.

 Nemlig hos:
http://www.julidannevang.dk/
http://www.markedskalenderen.dk/ 
http://www.mingler.dk/
http://www.rokken.dk/

 Jeg håber at de kommer derfra – men ellers har vi også reklameret i Roskilde Avisen, Tåstrup & Hedehusene-avisen, Dagbladet. Og mange andre steder – så vi håber at folk vil vende tilbage næste år igen……. Og at de håber det har været en fantastisk oplevelse.

Jeg stod i loppeboden, og allerede da vi åbnede kl. 10 der stod folk i kø for at handle hos os (Kæresten hjalp til). Vi solgte for 200% mere end sidste år, og juleboden solgte også en del mere end de plejer. Så det var jo bare skønt……

 Ja I kan jo nok høre, at jeg næsten ikke kan få armene ned igen *Smiler stort*

Næste gang man kan handle hos os, er d. 29-30 Nov & 1. Dec i Jyllinge Centeret i butikkernes åbningstider.

Så alt i alt en kanont Julemarked, der slog ALLE tidligere rekorder….!!

Vi er så glade og taknemmelige for at folk støtter os, og vil opfordre læserne til at kigge indenfor hos os på hjemmesiden: www.hedehusene-arbejdsgruppe.dk og se om der skulle være en Julegave til familien eller hvis du blot havde lyst til at forkæle dig selv.

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Strikning & Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Slog alle rekorder!!

  1. ~Laura~ siger:

    Det er bare så super flot gået at I kunne få så mange penge ind og det er jo til glæde for børn i Indien. Vær du bare stolt søde. Du har lagt et stort arbejde i det *S*

  2. Tak skal du ha’ søde. Og ja, det er skønt at ligge arbejde i noget som går til så godt et formål🙂

    /Henriette

Skriv et svar

