Film, Stearinlys & Hygge


Hvad mere kan man ønske sig – end at hygge med stearinlys og film inde i stuen. Benene smækket godt op foran sig, og slappe af med strikketøjet.

Ja – jeg forlanger i hvert fald ikke mere – or jow – det skulle da lige være at kæresten kørte ned og hentede noget slik (alene) – men det ender vidst nok med at jeg må tage med – hvis jeg altså selv vil vælge hvad og hvor meget jeg vil have *Griner*

 Igår og idag har jeg ikke rigtigt gide bevæge mig udenfor – synes ikke vejret helt har været til det…… Så burde man i hvert fald være lovligt undskyldt ikke?

Igår var Kim på job, men jeg så 1 film i løbet af dagen. Nemlig “How to lose a guy in 10 days” – har set den før, men havde fortrængt den lidt. Det var en hylende morsom komedie, som varmt kan anbefales, det er specielt en tøsefilm der også er for drenge.

Idag har jeg et en der hedder “American Gigolo” – den var ikke såååå god igen – men mon ikke Kim og jeg finder noget godt at se når vi kommer hjem fra byen af? Tjoh – lad os se tiden an.

 Et lille pip herfra.

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Film, Stearinlys & Hygge

  1. Sussi siger:

    Mon så “How to lose a Guy in 10 Days” er noget for mig? Jeg er jo ikke rigtig til tøsefilm, men måske hvis den også er for drenge…? Hehe…

    Jeg kan i hvert fald godt lide “Hals store kærlighed”, men jeg ved ikke om den er for drenge…

    Sorry jeg ikke har fået kontaktet dig, men jeg er syg og sover rigtig meget for tiden – rigtig øfferen:-/

    Pas på dig selv og din mand, søde🙂

  2. Jeg tror du vil synes om filmen – så du kan bare låne den næste gang vi ses😉

    Jeg ønsker dig hermed god bedring – og håber du snart må komme på højkant igen. Du kontakter mig bare når du bliver mere frisk og ikke sover så meget længere søde.

    Knus fra Henriette

Skriv et svar

